کد خبر: ۹۱۱۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۶ آبان ۱۳۹۱
«بي باك»؛ سرويس سياسي:

شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي،‌ درباره ي طرح جنجالي سوال مجلس از رئيس جمهور بيانيه اي به شرح زير صادر نمود:

بسمه تعالي

هنوز چند روزی از بيانات روشنگرانه­ و ناصحانه­ ی رهبری عزیز در رابطه با لزوم اتخاذ وحدت رويه و حل اختلافات در محافل دوستانه و علنی نکردن آن­ها نگذشته است که مجددا بحث بسیار اختلاف برانگیز و چالشی سوال از رئیس جمهور مطرح می شود. طرحی که با توجه به سابقه ناموفق آن و با توجه به فضای موجود، متشنج نمودن فضای سیاسی کشور، حداقل نتیجه آن خواهد بود. هرچند سوال از رئیس جمهور حق قانونی نمایندگان مجلس است، اما آیا می­ توان در شرایط حساس کنونی که کشور بیش از پیش نیازمند آرامش و همکاری و وحدت مسئولین است، چنین طرحی را به عنوان راه­ حل برون رفت از مشکلات تلقی کرد؟

بر کسی پوشیده نیست که مشکلاتی که در ماه های اخیر بروز کرده است و دستمایه­ ی طرح نمایندگان محترم در سوال از رئیس جمهور گشته است، مسئله­ ی دیروز و امروز نیست؛ ریشه­ ی این مشکلات به سال های قبل بازمی­ گردد؛ یکی از ریشه ها توجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون کاستن از وابستگی اقتصادی کشور به نفت است که متاسفانه همه مسئولین از گذشته تا کنون در اجرایی نشدن آن مقصرند.

واضح است که شرایط کنونی کشور ایجاب می کند که خبرهایی حاکی از وحدت و انسجام داخلی از کشورمان مخابره شود نه خبرهایی حاکی از اختلافات و یقه گیری های سیاسی مسئولین. شرایطی که جبهه باطل با وجود مشکلات عدیده خودساخته اقتصادی و اجتماعی اش در جبهه بندی خود مقابل کشور عزیزمان، اتحاد باطل خود را حفظ می کند اما ما در مقابل، به دلیل عدم درک صحیح شرایط و مقتضیات جبهه بندی مان، هر از چند گاهی اینچنین خبرهایی دشمن شادکن مخابره می کنیم که قطعا دشمن ما را در دشمنی خود مصمم تر می کند.

در پایان لازم می­ دانیم بار دیگر تمامی مسئولین دولتی و نمایندگان محترم مجلس را به خویشتنداری و همکاری برادرانه دعوت کنیم و انتظار داریم با نصب­ العین قرار دادن منويات رهبر حکیم و فرزانه­ ی انقلاب و تعاون نیروهای اقتصادی دولت و مجلس، در جهت حل مشکلات ملت بزرگ ایران قدم برداشته شود. علنی کردن مسائل و کشیدن اختلافات به میان مردم، جز ملتهب کردن اوضاع و ایجاد فرصت برای فرصت­ طلبان و برهم زدن آرامش نسبی ایجاد شده، نتیجه­ ی دیگری در پی نخواهد داشت. از نظر ما، طرح سوال از رئیس جمهور در چنین شرایطی که دلسردی و ناامیدی مردم و شادی دشمن را در پی دارد، به مصلحت نیست. لذا امید است مجلس محترم، راه دیگری را در جهت عمل به وظایف قانونی خود در پی گیرد.

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها