کد خبر: ۹۱۵۱۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: انتظار می‌رود دومین تفحص از دانشگاه آزاد به نتیجه برسد و مجلس تخلفات جاسبی ریاست پیشین این دانشگاه را برای پیگیری به قوه قضائیه ارجاع دهد.

مصطفی صابری، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تصویب طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، گفت: جامعه اسلامی دانشجویان خواستار جدیت هرچه بیشتر مجلس در پیگیری تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد است تا عاملان اصلی این تخلفات مشخص شود.

وی اقدامات حزبی، طریقه هزینه‌کرد طرح‌های عمرانی، فروش مدارک تحصیلی و سؤالات کنکور، عملکرد دانشگاه آزاد در فتنه 88 و بررسی واحد آکسفورد را بخش کوچکی از ابهامات این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: در زمان ریاست پیشین هیچگاه دانشجویی حق نداشت اطلاعی از امور مالی دانشگاه خود داشته باشد ولی براساس بند صریح اساسنامه دانشگاه آزاد ترازنامه مالی می‌تواند در اختیار همه قرار گیرد.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که بدون هیچ اغماض و سیاسی‌کاری این تفحص را انجام دهند، زیرا هزینه این دانشگاه از شهریه یک و نیم میلیون دانشجو تامین می‌شود و نباید کوچکترین حقی از دانشجویان سلب شود.

این فعال دانشجویی در پایان با اشاره به تحقیق و تفحص پیشین دانشگاه آزاد، گفت: جنبش دانشجویی از تفحص قبلی به دلیل به نتیجه نرسیدن آن دلخوشی ندارد؛ انتظار می‌رود دومین تفحص از این دانشگاه که در طول کمتر از یک دهه صورت می‌گیرد، به نتیجه برسد و مجلس تخلفات جاسبی ریاست پیشین این دانشگاه برای پیگرد به قوه قضائیه ارجاع دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها