کد خبر: ۹۱۵۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۱

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: نمایندگان مجلس نباید وارد فرآیند طرح سوال از رییس‌جمهور می‌شدند اما حالا که این مساله مطرح شده، باید بدون تنش و فضاسازی انجام شود.

مهدی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به ‌طرح سوال از رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: مناسب بود که نمایندگان و هیات رئیسه مجلس با سعه صدر سوال از رئیس‌جمهور را بهتر مدیریت می‌کردند و مانع رسانه‌ای شدن این طرح می‌شدند.

این فعال دانشجویی مطرح شدن موضوع سوال از رییس‌جمهور را در شرایط فعلی اشتباه دانست و اظهار کرد: به هرحال طرح سوال از رییس‌جمهور نباید غیرعادی تلقی و بزرگنمایی شود.

امیریان در ادامه با بیان اینکه "طرح سوال از رییس‌جمهور نتیجه زیادی نخواهد داشت"، گفت: حالا که این طرح در جریان است، باید اجازه داد که بدون تنش و فضاسازی انجام شود. به هر حال باید جایگاه حقوقی مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان یکی از نهادهای ارزشمند مردم‌سالاری حفظ شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه "نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی در امر خدمتگزاری باید اولویت‌بندی داشته باشند"، تاکید کرد: اولویت مسئولان باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم باشد که این مهم با همدلی و حفظ انسجام ‌ممکن می‌شود.

دبیر دفتر تحکیم وحدت در پایان، با بیان اینکه "اختلاف سلیقه مسئولان نباید منجر به تنش‌آفرینی در جامعه شود"، تصریح کرد: مسئولان اختلاف سلیقه را به عنوان فرصتی برای بررسی کارشناسانه مسایل در نظر بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها