کد خبر: ۹۲۴۹۷
زمان انتشار: ۲۳:۵۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
حجت‌الاسلام شجونی در همایش «بصیرت مردمی»
ضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر حداد عادل در انتخابات آینده ریاست جمهوری کاندیدا شود به گمانم رای بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عصر امروز در همایش «بصیرت مردم» این شهرستان با اشاره به ضرورت بصیرت در جوامع اسلامی، اظهار کرد: جوامع اسلامی همواره در معرض ترفندهای شوم مستکبران و کفار است که جز با بصیرت همگانی این ترفندها بی‌اثر نمی‌شود.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: کشور در دوران تحریم با ایستادگی و صبوری قادر به گذر از پیچ تند تحریم‌هاست.

دبیر کل جامعه وعاظ تهران تصریح کرد: مردم و مسئولان باید با آگاهی اعضای خانواده و افراد جامعه را به صبر و شکیبایی در برابر شرایط اقتصادی کنونی دعوت کنند.

*تحریم‌ها کسی را از گرسنگی نمی‌کشد

وی با بیان اینکه تحریم‌های فعلی کسی را از گرسنگی نمی‌کشد، اذعان کرد: مردم قانع بوده و با توکل بر خداوند تحریم‌ها را مهار می‌کنند.

شجونی، کشور را در موقعیت خواند و گفت: در این موقعیت حساس اقتصادی باید مردم از ریخت و پاش‌ها دوری کنند و سیاست تعمیر را به جای تعویض برگزینند.

وی، دین و غیرت را اساس شکل‌گیری یک انسان کامل برشمرد و ابراز کرد: در جوامع اسلامی توجه به این دو مقوله مهم و ضروری است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به کوته‌فکری برخی کفار و منحرفان دین در دوران پیامبر (ص) در جریان واقعه غدیر، تصریح کرد: در واقعه غدیر دشمنان بحث ولایت و امامت را زیر سئوال بردند و معنای امامت را دوستی و آشتی تعبیر کردند.

وی تعبیر غلط واقعه غدیر را نیز نوعی انحراف در دین از سوی دشمنان اسلام دانست و یادآور شد: دشمنان از زمان پیدایش اسلام تا کنون همواره به دنبال انحراف و ترویج کفر برای مبارزه با اسلام‌گرایی بودند.

به گفته شجونی، دین اسلام از سوی کفار و دشمنان جعل شده است تا انحراف‌های فکری و آشوب را دامن بزند.

*اگر یک بار دیگر متولد شوم باز هم به تبلیغ دین می‌پردازم

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه منحرف کنندگان از دین در شرایط حساس و تحریمی کشور نیز فعال هستند، تصریح کرد: مردم مانع از سوء استفاده گمراهان و منحرفان شوند.

وی با اشاره به اقدام و سیاست‌های دولت خدمتگزار، بیان کرد: با وجود برخی تصورات، احمدی‌نژاد به آرمان‌های امام راحل خیانت نکرده است.

شجونی اعزام کابینه به تمام مناطق کشور را یک اقدام بزرگ و ارزشمند دولت احمدی‌نژاد خواند و اضافه کرد: پیش از این هیچ کابینه‌ای از دولتی به شهرها و روستاهای کشور اینگونه سفر نکرده بود.

وی با بیان اینکه این اقدام بسیار شایسته و به نفع مردم بوده است، گفت: همواره دولت‌ها برای تهران و تهرانی‌ها بود که این امر در دولت خدمتگزار شکسته شد.

دبیر کل جامعه وعاظ تهران به اهداف خود در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: شجونی هدفی در راستای گسترش اسلام دارد که برای انجام آن رنج‌های بسیاری کشیده است.

وی ابراز کرد: اگر بار دیگر متولد شوم با وجود شرایط انحرافی امروز، باز هدف کنونی خود را دنبال می‌کنم و به تبلیغ دین اسلام می‌پردازم.

*اگر حداد عادل کاندیدا شود رای می‌آورد

شجونی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و کاندیداتوری حداد عادل، اظهار کرد: اگر حداد عادل کاندیدا شود به گمانم رای بیاورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱
۰
۲
رئيس جمهوري اسلامي همانند آقاي دكتر احمدي نژاد بايد پركار باشد. ضمن احترام فراوان به آقاي دكتر حداد عادل؛ ايشان سني ازش گذشته است.
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
ماکسی روانتخاب میکنیم که به رهبری احترام بگذاره واون کسی جز حدادعادل نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها