کد خبر: ۹۲۹۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
سرمربی سابق تیم ملی اسکیت سرعت گفت: اسپانسر تیم ملی اسکیت هاکی با قرارداد صوری که با فدراسیون بسته است، در اولین گام دخترش بدون اینکه اسکیت‌باز باشد، ملی‌پوش اسکیت هاکی شد.

سیدجلال استادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه سرپرست فدراسیون اسکیت از زمانی که آمده انگار می‌خواهد فدراسیون را منحل کند، اظهار داشت: تا به حال تنها لیگ اسکیت سرعت نونهالان برگزار شده و متأسفانه اسکیت سرعت مردان و زنان در رده سنی بزرگسالان تعطیل شده است و هیچ برنامه‌ای در این خصوص نیست.

وی با بیان اینکه هیچ هدف مشخصی در فدراسیون اسکیت وجود ندارد، ادامه داد: عملکرد سرپرست فعلی فدراسیون را مثبت نمی‌بینم و با وی صحبت‌هایی را داشتم و مشکلات موجود اسکیت را گوشزد کردم. صالحی را بدون هیچ تستی به مسابقات آسیایی اسکیت سرعت چین اعزام کردند، در حالی که این بازیکن 2 ماه پیش برای اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا تست داده بود و در نهایت نیز اعزام نشد.

سرمربی سابق تیم ملی اسکیت سرعت در خصوص اعزام حاجی‌پور برای هدایت تیم ملی به مسابقات آسیایی چین خاطرنشان کرد: حاجی‌پور برای نخستین‌بار مربیگری را تجربه می‌کرد و بدون برگزاری اردو، گرفتن تست خودشان بریدند و دوختند و کمیته فنی فدراسیون اعلام کرد، حاجی‌پور سرمربی است و همراه صالحی به مسابقات آسیایی چین اعزام خواهند شد ، در حالی که در رشته‌های رکوردی کمیته فنی جایگاهی ندارد. منتظرم تا وزارت ورزش فردی توانمند را بالای سر این فدراسیون بگذارد تا کار مثبت انجام دهد.

استادی با بیان اینکه حلیم بردی شرعی را پس از دو ماه سرپرستی فدراسیون به دلایل نامعلوم کنار گذاشتند، در حالی که هدفمند کار می‌کرد، تصریح کرد: خرابکاری‌های زیربنایی، دیدگاه منفی وزارت به این ورزش و عدم بودجه شرعی را از ادامه کار در این فدراسیون منصرف کرد. از زمانی را سرپرست فدراسیون آمده تنها مسابقات اسکیت سرعت نونهالان و اسکیت هاکی برگزار شده است و این دستاورد فعالیت‌هایشان بوده است.

وی افزود: برگزاری لیگ نونهالان در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و به برگزاری جشنواره ختم می‌شود؛ در ایران بچه متولد سال 84 را به استان‌ها اعزام می‌کنند؛ اما پس از مشاجرهای مختلف قرار شد این کار دیگر انجام نشود. تیم ملی هاکی را به تورنمنت 4 جانبه می‌فرستند و در نهایت این تیم سوم می‌شود یا دختری را در تیم ملی اسکیت هاکی جای دادند تا پدرش اسپانسر تیم شود، در حالی که این زن نمی‌تواند حتی یک‌بار سر تا ته زمین را بدود و زمین نخورد؛ وی اصلآ اسکیت‌باز نیست، اینها درد بزرگی است.

سرمربی سابق تیم ملی اسکیت سرعت عنوان کرد: با پدر این دختر قرارداد صوری بستند و اعلام کردند وی اسپانسر تیم ملی است و به همین دلیل دخترش عضو تیم ملی اسکیت هاکی است، بدون اینکه حتی یک بار در این ورزش کار کرده باشد. اینها کارهایی است که در فدراسیون می‌شود و هیچ‌کس هم باخبر نمی‌شود و مسئولان نیز مدام به به و چه چه می‌کنند. ما هم نشستیم تا ببینیم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

استادی با بیان اینکه پیست اسکیت آزادی در مقابل پیستی که من ساختم، صفر است، بیان کرد: تمام امکاناتی که بگوئید در این پیست وجود دارد و سرپرست فعلی حتی یکبار برای بازدید به این پیست نیامده است، اما شرعی حداقل 20 بار به این پیست آمد و در جریان برنامه‌های ما برای استعدادیابی قرار گرفت و در مدت 3 سال گذشته حتی یک مسابقه در این پیست فدراسیون برگزنار نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها