کد خبر: ۹۴۲۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۹     ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند که به برخی از این کاریکاتورها اشاره می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در کاریکاتورهای امروز سرنگونی مبارک و وضعیت ناآرام دیگر کشورهای عربی بیشترین توجه رسانه های عربی را به خود اختصاص داده است.

دموکراسی نه؛ دمو کشتار آمریکایی!

روزنامه الشرق الاوسط امروز نگاهی ویژه به دموکراسی ادعایی غرب به ویژه آمریکا دارد که هیچ دستاورد ملموسی نداشته و در پس آن اهداف موردنظر واشنگتن در منطقه دنبال می شود.

تعلیق کمپ دیوید!

روزنامه الوطن قطر امروز در کاریکاتوری به احتمال لغو پیمان ننگین سازش کمپ دیوید میان قاهره و تل آویو در پی سقوط رژیم مبارک توجه دارد.

بازگشت 14 مارس به عقب؛ نق زدنهای بچگانه!

پایگاه خبری الانتقاد لبنان امروز به اظهارات اخیر مقامات جریان 14 مارس در لبنان توجه دارد و این سخنان را با نق زدن نوزادان مقایسه کرده است.

دستاوردهای قیام؛ به نام مردم به کام ...

روزنامه البیان امارات امروز به احتمال از دست رفتن دستاوردای بزرگ قیام ملت مصر و تونس توسط بازیگران خارجی توجه دارد.

نور انقلاب و کوری اسرائیل!

روزنامه الوطن عربستان امروز در کاریکاتوری به پیامدهای قیام ملت مصر بر رژیم صهیونیستی توجه کرده است. بر این اساس، این رژیم در برابر اشعه های پر نور خورشید قیام ملت مصر کاملا دست بسته بوده و به هراس افتاده است.

سرنوشت سازش!

روزنامه عکاظ عربستان با اشاره به افشاگریهای اخیر الجزیره درباره مذاکرات سازش، استعفای "صائب عریقات" را مرتبط با این مسئله دانسته است.

نمونه گیری سلولی؛ ملت خواستار تغییر است!

روزنامه السفیر لبنان امروز در کاریکاتوری به همه گیر شدن قیام علیه دیکتاتوری در جهان عرب توجه دارد. بر این اساس، نمونه گیری سلولی از مردم جهان عرب نشان می دهد همگی آنان خوستار از بین رفتن رژیمهای دیکتاتور سرکوبگر و مستبد هستند.

لبنان و پستهای وزارتی!

روزنامه النهار لبنان امروز به تلاش جریانهای سیاسی لبنان برای به دست آوردن وزارتخانه های مختلف در جریان تشکیل دولت جدید توجه دارد.

اعراب و اسرائیل؛ نگرانی از سرایت تنش!

روزنامه الرایه قطر احتمال سرایت تنشهای جهان عرب به فلسطین اشغالی را مورد توجه قرار داده است که رژیم صهیونیستی را به نگرانی انداخته است.

جنبش عربی الکترونیکی؛ بدون شرح


العرب الیوم اردن

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها