کد خبر: ۹۴۲۶
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
طلاب و دانشجويان تهران عصر امروز در اقدامي خودجوش با محكوم كردن اغتشاشات روز گذشته تهران مقابل ساختمان دادگستري تحصن و تجمع اعتراض آميز برگزار مي كنند.
به گزارش«خبرگزاري دانشجو»، جمعي از طلاب و دانشجويان تهران در اقدامي خودجوش به منظور محكوم كردن اغتشاشات 25 بهمن كه منجر به شهادت يك دانشجوي بسيجي شد ضمن تجمع و تحصن مقابل ساختمان دادگستري تهران از دستگاه قضا محاكمه سريع و قاطع با سران فتنه را خواستار مي شوند.
 
بنابراين گزارش، اين تجمع و تحصن اعتراض آميز از ساعت 17 امروز 26 بهمن ماه در ميدان ارگ تهران آغاز شده و تا ساعت 9 صبح فردا ادامه خواهد داشت.
 
حاضران در اين تحصن فردا به جمع تشييع كنندگان پيكر شهيد صانع ژاله مي پيوندند.
 
اين طلاب و دانشجويان بسيجي در راستاي اين اقدام بيانيه اي به شرح زير صادر كردند:
 
بار ديگر دست كثيف استكبار جهاني از آستين فتنه گران خبيث بيرون آمده و به تعبير امام خامنه اي ( مدظله عالي) ظلم بزرگي به نظام مقدس اسلامي و مردم مسلمان كشور وارد آورده است.
 
اينك كه با گذشت بيش از 20 ماه از آغاز نمايش عروسكي سران فتنه، برخورد كوبنده اي با اين غده هاي نامبارك انجام نشده است، ما طلاب و دانشجويان بسيجي پيش قدم شديم تا به استناد بند «م» وصيتنامه سياسي - الهي رهبر كبير انقلاب اسلامي (ره) آمادگي خود را در جهت انجام رسالات انقلابي و ديني اعلام نمايم.
 
در همين راستا و براي اتمام حجت با قوه قضائيه، تحصن اعتراض‌آميز خود را از امشب( 26 بهمن ماه 1388) در ميدان ارگ تهران آغاز خواهيم كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
این دانشجوی بیحی که می فرمایید در انجمن اسلامی دانشگاه هنر فعال بوده و با آقای منتظری هم دیدار داشته است... آیا دانشجویان بسیجی ما هم با پدر معنوی فتنه گران دیدار می کنند؟ من که گیج شدم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
دوستان قوه قضاییه فردا حنما یه نگاهی به دیوارا و کف زمین بندازن وقتی دارن میرن داخل محل کارشون. این شعارها رو واسه شما نوشتن.
سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها