کد خبر: ۹۷۴۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سکوت خاتمی در قبال سخنان خوئینی‌ها گفت:‌ خاتمی تاکنون علیه فتنه موضعی نداشته از این رو باید حتماً درباره اظهارات اخیر موسوی‌خوئینی‌ها اعلام موضع کند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره همسویی سخنان موسوی‌خوئینی‌ها با ضد انقلاب اظهار داشت: در حال حاضر حزب منحله مشارکت با صدور بیانیه‌ای انتخابات ریاست‌جمهوری را تحریم و به افرادی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند حمله کرده است،‌ از سویی دیگر نیز رسانه‌های بیگانه به‌صورت هماهنگ این بیانیه را پوشش دادند.

* هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد براندازان، اداره‌کننده جامعه شوند

ابراهیمی با بیان اینکه کسانی که در فتنه 88 مشارکت داشته و هنوز از آن تبری نجسته‌اند نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند افزود: ما اگر به قانون اساسی، ولایت فقیه، جامعه عقلا و عرف بین‌الملل هم استناد کنیم به همین نتیجه می‌رسیم؛ هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد براندازان، اداره‌کنندگان جامعه شوند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: اگر کسی تا قبل از خطبه‌های 29 خرداد در فتنه بوده، مانعی ندارد اما بعد از خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه دیگر دلیلی برای تایید فتنه وجود نداشت که امروز هم بخواهند مدعی شوند ما شریک نظام هستیم. 

* خاتمی سکوت خود را بشکند و اعلام موضع کند

ابراهیمی درباره سکوت خاتمی در قبال سخنان ساختارشکنانه موسوی‌خوئینی‌ها با وجود ادعای حرکت در چارچوب نظام،‌ اظهار داشت: آقای خاتمی شخصیت متفاوتی دارد اما ادعای وی با عملکرد او فرق دارد که این امر ما را به شبهه می‌اندازد چراکه خاتمی تاکنون علیه فتنه موضعی نداشته از این رو  باید حتماً در اظهارات اخیر موسوی‌خوئینی‌ها اعلام موضع کند.

وی درباره تاکید آنها بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد در ایران تصریح کرد: انتخابات در ایران آزادترین انتخابات است تا جایی که سطح سواد شرط نیست و 1000 نفر در دور گذشته نامزد شدند اما صلاحیت لازم را نداشته و رد شدند، اما کسانی که وارد رقابت شده و رای نیاورند، مدعی تقلب شدند در حالی که رای نیاوردن افراد ربطی به نظام ندارد و اگر  قرار باشد همه  رای بیاورند به انتخابات نیازی نیست.

* طراحی فتنه جدید با کمک پیاده سربازان

ابراهیمی افزود: ‌فتنه تقلب از قبل برنامه‌ریزی شده بود و رهبری فرمودند اینها سران فتنه نیستند بلکه سران فتنه کسانی دیگر هستند و این افراد بازیچه شده‌اند لذا در حال حاضر نیز رسانه‌های معاند و معارض نظام از اظهارات این افراد حمایت می‌کنند و این دلیل بر این است که برنامه فتنه دیگری در خارج در حال طراحی است سربازان پیاده نظام آنها نیز مشغول فعالیت هستند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها