کد خبر: ۹۸۰۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس گفت که شکار پهپاد آمریکا نشان دهنده قدرت سپاه و ضعف آمریکا بوده است.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه مردم به اقتدار سپاه پاسداران در حراست از مرزهای کشور افتخار می‌کنند، به شکار پهپاد آمریکایی اسکن‌ایگل (ScanEagle) توسط نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها به زودی مجبور خواهند شد رسما به آمریکایی بودن پهپاد شکار شده در آسمان ایران اذعان کنند.

وی افزود: وقتی در گذشته، سپاه ‌RQ170 را شکار کرد، آمریکایی‌ها آنرا تکذیب کردند اما بعد از مدت کوتاهی از ایران خواستند که این هواپیمایی جاسوسی را به آنها تحویل بدهد.

حسینیان با بیان اینکه شکار پهپاد آمریکایی توسط سپاه، شکست بزرگی برای کاخ سفید است، تصریح کرد: سپاه ابهت آمریکا نزد ملت‌ها را از بین برده است؛ وقتی این ابهت شکسته شود، قطعا برای آمریکا خطرناک خواهد شد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه آمریکا در روزهای آینده به آمریکایی بودن پهپاد شکار شده اعتراف خواهد کرد، در پاسخ به این سؤال که شکار پهپاد آمریکا، از قدرت سپاه نشات می‌گیرد یا از ضعف آمریکا، اظهار داشت: قدرت سپاه و ضعف نظامی آمریکا هر دو در شکار پهپاد آمریکا موثر بوده‌اند.

وی افزود: شکار پهپاد آمریکا ثابت کرد که آمریکایی‌ها در سیستم هوایی و فضایی خود شکننده هستند؛ قطعا اطلاعاتی که ایران از RQ170 بدست آورده، امنیت هواپیمایی‌ جاسوسی آمریکا را بیش از پیش تهدید می‌کند چرا که ایران با کمک RQ170 می‌تواند هواپیماهای جاسوسی آمریکا را در منطقه کنترل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها