کد خبر: ۹۹۰۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات غرب آسیا به مصاف بحرین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های غرب آسیا به مصاف صدرنشین گروه دوم یعنی بحرین می‌روند. ایرانی‌ها در اولین بازی خود برابر عربستان به تساوی بدون گل دست یافتند و بحرین توانست با یک گل یمن را شکست دهد.

بحرینی‌ها در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند. این تیم در این مرحله هم‌گروه با ایران بود. ملی‌پوشان ایران در بازی رفت و در آزادی به یک پیروزی شیرین دست یافتند و برای دومین بار بحرین را شش‌تایی کردند. یک بار نیز در اولین مصاف دو تیم این نتیجه رقم خورده بود. بحرین در دیدار برگشت در منامه به تساوی یک بر یک دست یافت.

اما جدال دو تیم در غرب آسیا تفاوت‌هایی دارد. از بارزترین این تفاوت‌ها عدم حضور بازیکنان اصلی دو تیم است. ایران در این دوره از مسابقات با تیم دوم خود شرکت کرده است و در واقع برترین‌های لیگ را با خود به هفتمین دوره مسابقات برده است. همچنین کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی خود را نیز روی نیمکت نمی‌بیند و امید نمازی و مارکار آقاجانیان هدایت ملی‌پوشان را برعهده دارند.

بحرینی‌ها به تازگی با گابریل کالدرون آرژانتینی به توافق رسیده‌اند و این مربی 52 ساله از 2 ماه پیش هدایت این تیم را برعهده گرفته است. بحرین که در اولین دیدار برابر یمن در دقایق پایانی توانست به برتری دست یابد در این دیدار به دنبال کسب امتیاز است تا همچنان به صدرنشین خود در گروه دوم مسابقات ادامه دهد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات غرب آسیا عصر فردا از ساعت 17:55 به وقت تهران به مصاف بحرین می‌رود.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم یمن و عربستان از ساعت 20 به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفتمین دوره مسابقات غرب آسیا از 18 آذرماه در کویت آغاز شده و 30 آذر ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها