کد خبر: ۹۹۹۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
دستیاران ژوزه در پرسپولیس با حضور در درفشی‌فر از بازیکنان تیم خداحافظی کردند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سنگ آهن بافق در دیداری تدارکاتی از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید.


* از این دیدار حدود 200 هوادار از نزدیک دیدن می کنند.


* کریم باقری که به تازگی به عنوان مدیر فنی انتخاب شده به همراه ادموند بزیک در درفشی فر حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.


* قبل از شروع بازی محمد رویانیان که در جمع قرمزپوشان حضور داشت، از کادر فنی سنگ آهن بافق که شامل بازیکنان سابق پرسپولیس مانند ناصر ابراهیمی، دلیخون، افشین پیروانی، رضا شاهرودی و حمید مطهری بودند با دادن لوح‌های یادبود تقدیر و تشکر کرد و با آنها عکس یادبود انداخت.


* ترکیب پرسپولیس در نیمه اول به شرح زیر است:

نیلسون، فشنگچی، حسینی، بنگر، ماهینی، مهدوی‌کیا، رضایی، حقیقی، انصاری‌فرد و نوروزی


* علی کریمی به همراه چند بازیکن پرسپولیس در ابتدای بازی به سمت نیمکت سنگ آهن بافق آمدند و به آنها خوش‌آمد گفتند.


* در طول بازی رویانیان روی نیمکت سنگ آهن بافق در کنار پیروانی و رضا شاهرودی نشست.


* علی پروین نیز قرار بود در بازی امروز حضور پیدا کند اما به دلیل کولاکی که در منطقه لواسان رخ داده، با تماس تلفنی از حضور در درفشی‌فر عذرخواهی کرد.


* در دیدار امروز پرسپولیس با لباس‌ مشکی و سنگ آهن با لباس‌های سپید به میدان آمده اند.


* کریم باقری پس از گذشت 15 دقیقه از بازی در درفشی‌فر حضور پیدا کرد. وی در جواب سؤال خبرنگاران برای مصاحبه گفت: «فعلا اجازه بدهید ببینیم چه خبر است تا بعدا در خدمت شما باشیم.»

باقری همچنین با دیدن بازیکنان سابق پرسپولیس رو در روی یکدیگر گفت: «امروز موافقان و مخالفان در کنار یکدیگر حضور دارند که خیلی جالب است.»


* دستیاران ژوزه نیز مانند ناجی و پدرو میهمان ویژه بازی امروز بودند. آنها برای خداحافظی با بازیکنان پرسپولیس در غیاب ژوزه به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند.


* مسئولان باشگاه پرسپولیس با نصب پلاکاردی به مسئولان سنگ آهن بافق و پرسپولیسی‌های سابق خیرمقدم گفتند.


* هواداران پرسپولیس در طول بازی پرسپولیسی‌ها را تشویق کردند. آنها 3 پلاکارد با خود در حمایت از کریمی، مهدوی‌کیا و رویانیان آورده بودند که روی آنها نوشته بود «به احترام سردار استقلالی‌ها خبردار»، پلاکارد بعدی نیز در حمایت از علی کریمی بود که روی آن نوشته بودند «علی کریمی اسطوره تمام نشدنی پرسپولیس است»، پلاکارد سوم نیز در حمایت از مهدی مهدوی‌کیا بود.


* حسین عبدی نیز پس از گذشت 25 دقیقه از بازی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد.


* کریم باقری در گوشه‌ای از ورزشگاه با تلفن همراه خود صحبت می‌کرد. پس از گذشت دقایقی سرپرست پرسپولیس به سمت او رفت و  به خوش و بش پرداخت. هواداران نیز با شعارهایی مبنی بر اینکه باقری به پرسپولیس خوش آمدی از او استقبال گرمی کردند.


* در ابتدای بازی امروز هوا در ورزشگاه درفشی‌فر بارانی بود اما بعد از گذشت زمانی به آفتاب تبدیل شد.


* خوش و بش ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان تیم یزدی با بازیکنان پرسپولیس در نوع خود جالب بود. میرزاپور به سمت پرسپولیسی‌ها رفت و آنها مخصوصا بازیکنان ملی‌پوش را در آغوش گرفت.


* هواداران پرسپولیس همچنین کادر فنی سنگ آهن بافق را مورد تشویق قرار داد.


* کفشگری بازیکن تیم راه آهن از نزدیک بازی امروز را تماشا می‌کرد.


*هواداران پرسپولیس در نیمه دوم بازی با شعارهایی مبنی بر اینکه «قسم به نام پرسپولیس ملوان باید در تهران زانو بزند» از بازیکنان خواستند تا برد مقابل این تیم تمام تلاش خود را به کار ببرند.


* حقیقی در بازی امروز با پیراهن شماره 33 به میدان رفته است.


* حضور نوه رویانیان نیز یکی از سوژه‌های بازی امروز بود. این بچه 3 ساله با موقعیت‌هایی که پرسپولیس بدست می‌آورد به صورت عجیب به خوشحالی می‌پرداخت.


* دستیاران ژوزه در بین دو نیمه با جمع کردن وسایل خود با ساک‌ها و کوله‌پشتی‌های خود ورزشگاه درفشی فر را ترک کردند. برخی که تصور می کردند علی کریمی با این دستیاران برخورد خوبی نخواهد داشت برخلاف انتظار از زحمات آنها در پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.


* فریادهای ناصر ابراهیمی از سنگ آهن بافق در کنار زمین جالب بود.


* در بازی امروز لیدرهای قدیم و جدید پرسپولیس حضور داشتند.


* در بین نیمه بازی کریم باقری و عبدی به رختکن پرسپولیس رفتند.


* ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم:


نیلسون، آقازمانی، صیف الهی، کنعانی، احمدزاده، نبی‌زاده، نوری، کلاه‌کج، معدنچی و جلال حسینی.


* هنگامی که دستیاران ژوزه قصد ترک ورزشگاه درفشی فر را داشتند با بدرقه نیلسون مواجه شدند.


* در بین دو نیمه رویانیان در رختکن با مدیرعامل سنگ آهن بافق کریم باقری، حسین عبدی، افشین پیروانی و رضا شاهرودی جلسه‌ای داخلی برگزار کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت. رویانیان گفت: «بسیار خوشحالم که پرسپولیسی ها این طور دور یکدیگر جمع شده‌اند و این برای باشگاه بزرگ پرسپولیس یک افتخار است که ستاره‌های آن در گوشه کنار فوتبال ایران به مربیگری می‌پردازد. ما همیشه به بازیکنان قدیمی خود افتخار می‌کنیم.»


* محمد رویانیان در نیمه دوم روی نیمکت سرخپوشان در جایگاه سرمربی نشست.

 

* در دقیقه 85 بازی امروز یکی از بازیکنان تیم سنگ ‌آهن بافق از زمین بازی اخراج شد.

 

سرخپوشان در خاتمه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. گل پرسپولیس در دقیقه 40 بر روی پاس بلند کریمی ضربه سر بنگر و بغل پای جلال حسینی وارد دروازه سنگ آهن بافق شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها