کد خبر: ۱۰۰۳۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
حرکت غیرورزشی بازیکن تیم متین ورامین تا قهر داور بازی و ترک زمین توسط وی از جمله حاشیه‌های دیدار تیم‌های باریج اسانس کاشان و نماینده ورامین بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار دو تیم باریج اسانس این شهرستان و متین ورامین از مسابقات هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال کشور که با پیروزی 3 بر 2 تیم میهمان همراه بود دارای حواشی و البته نکات قابل تأملی بود که در زیر برخی از آنها را می‌خوانید:

*تماشاگران کاشانی در ابتدای بازی اعتراض خود را نسبت به ساعت نامناسب برگزاری مسابقه و همچنین پخش نشدن مستقیم بازی از سیمای استانی به مسئولان و اصحاب رسانه اعلام کردند. 

*در اواسط بازی و در زمانی که مسابقه به اوج حساسیت و زیبایی خود رسیده بود میرزا جهان‌پور بازیکن سرشناس متین ورامین پس از کسب امتیاز با حرکت دست و همچنین بر زبان آوردن آوردن کلماتی تماشاگران کاشانی را خطاب قرار داد و موجب تحریک حاضران و ملتهب شدن جو بازی شد.

*پس از حرکت جنجال‌آفرین بازیکن ملی‌پوش متین ورامین تماشاگران کاشانی نیز در اقدامی متقابل اعتراض خود را نسبت به این رفتار اعلام کردند.

*فضای مسابقه در مقطعی از بازی آنچنان دچار التهاب شد که داور و ناظر دیدار به نشانه اعتراض تصمیم به ترک سالن مسابقه گرفتند که این اقدام بازی را به مدت 15 دقیقه متوقف کرد اما در نهایت با وساطت بازیکنان و مسئولان برگزاری مسابقه، بازی ادامه یافت. 

*تذکرات ناظر بازی امیدوار حاتمی در گیم پنجم مبنی بر عدم حضور بازیکنان پشت تابلو تبلیغات و در زمانی که باریج اسانس بازی را با دو اختلاف پیش بود موجب توقف دوباره بازی شد که با شروع مجدد مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه توانستند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

*به همراه داشتن یا نداشتن کارت‌های زرد و قرمز توسط داور اول یکی از نکات مبهم این دیدار بود که ناظر بازی نیز در مورد آن پاسخ روشنی به خبرنگاران نداد.

*پس از پایان بازی و اعتراض مسئولان و تماشاگران کاشانی نسبت به حرکت بازیکن متین ورامین ناظر بازی از درج تمام اتفاقات این دیدار از جمله این اقدام غیرورزشی در گزارش خود خبر داد.

*پس از حاشیه‌های به وجود آمده تیم متین ورامین با همراهی نیروی انتظامی از محل برگزاری خارج شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها