کد خبر: ۱۰۱۷۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۰۲ دی ۱۳۹۱
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر گهر دورود به مرحله یک چهارم حذفی صعود کرد و حریف ابومسلم شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، دیدار دو تیم گهر دورود و استقلال از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه تختی دورود و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر از ساعت 13:30 برگزار شد که استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

 

دو تیم در نیمه نخست موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند. گهر در دقایق ابتدایی بازی کنترل بیشتری روی بازی داشت که بازیکنان استقلال به تدریج و با گذشت زمان موفق شدند خود را از زیر فشار حریف خارج کنند.

 

جذابیت بازی در نیمه دوم و با حملات تیم استقلال جذابتر شد بخصوص اینکه مهاجمان این تیم با حضور مجتبی جباری در زمین فرصت‌های خوبی برای باز کردن دروازه گهر به دست آوردند. در مهمترین موقعیت، آبی پوشان موفق شدند در دقیقه 59 در دو توپ پیاپی دروازه حریف را تا آستانه فرو ریختن پیش ببرند که البته توپ برگشتی نصیب بازیکنان گهر شد و آنها هم در یک ضد حمله خطرناکترین موقعیت نیمه دوم خود را رقم زدند.

 

تلاش بازیکنان استقلال در دقیقه 66 به ثمر نشست. ارسال حسن اشجاری از سمت چپ زمین و ضربه سر ایمان موسوی بازیکن جدید استقلال کافی بود تا شاگردان امیر قلعه نویی به گل برتری دست یابند و خیال خود را برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی راحت کنند. استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف ابومسلم می‌رود که در لیگ دسته یک بازی می‌کند.

 

مسئولان باشگاه استقلال بر سر برگزاری این بازی در شهر دورود با سازمان لیگ چالش زیادی داشتند و در نهایت توانستند به سلامت از این بازی خارج از خانه عبور کنند.

 

پس از شکست خانگی تیم گهر مقابل استقلال و صعود تیم تهرانی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی به تشویق تیم خود پرداخته و سپس بازیکنان و کادر فنی استقلال را تشویق کردند.

 

تماشاگران تیم گهر پس از پایان بازی با کنایه نسبت به مدیر عامل آبی پوشان شعار می دادند« فتح الله شوالیه، میزبانی گهر عالیه».

 

تعداد دیگری از طرفداران گهر شعار می دادند عادل با عدالت، حمایت حمایت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها