کد خبر: ۱۰۳۳۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۹ دی ۱۳۹۱
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه حدوداً 6 تا 7نامزد احتمالی را در فهرست حمایتی خود قرار داده است، گفت: کمیته سیاسی تا اواخر بهمن‌ماه کار خود را تمام و افرادی را به شورای مرکزی معرفی می‌کند.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با بیان اینکه کمیته سیاسی جبهه پایداری در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای انتخابات ریاست‌جمهوری است، اظهار داشت: بعد از این مرحله کمیته سیاسی نظر خود را به شورای مرکزی منتقل می‌کند و با اعلام نظر این شورا، مصوبه به شورای فقها می‌رود و زمانی که فضا انتخاباتی شود، ما گزینه خود را معرفی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری حدوداً 6 تا 7 نامزد را در فهرست حمایتی خود قرار داده است،گفت: کمیته سیاسی تا اواخر بهمن‌ماه کار خود را تمام و نامزد جبهه را به شورای مرکزی معرفی می‌کند چراکه ما باید همه افرادی که در مظان کاندیداتوری هستند یا فکر می‌کنیم مفیدند را شناسایی کنیم.

روانبخش درباره ورود مستقل جبهه پایداری به انتخابات تصریح کرد: مشی ما همین است و تلاش داریم که نامزد اصلح را معرفی کنیم و اگر بقیه اصولگرایان هم روی گزینه اصلح متحد شوند، خوب است اما پایداری از این مسئله کوتاه نمی‌آیید.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: برخی افراد مثل قالیباف و لاریجانی یقیناً گزینه پایداری نیستند اما گزینه‌های دیگری که مطرح هستند یا حتی مطرح نشده‌اند در صورتی که شاخص‌های لازم را داشته باشند،‌انتخاب می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها