يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۵۵۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۸ دی ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرکت زنجیره ای هایپر استار شرکتی صهیونیستی است که از طریق رابط‌های کره ای و اماراتی در ایران سرمایه گذاری کرده است،گفت: مدیرعامل فعلی هایپر استار گفته است که یکی از اهداف ما در ایران این است که فروشگاه های زنجیره ای وابسته به دولت، شهرداری و ارتش را به ضعیف ترین وضعیت ممکن برسانیم.

به گزارش 598، زهره طبیب زاده در گفتگو با مهر، با اشاره به تذکرکتبی‌اشبه وزیر اقتصاد، درباره علت صدور مجوز و راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای "هایپر استار" با سرمایه گذاری اسرائیل در تهران و شهرهای بزرگ کشور، اظهار داشت:شرکت های زنجیره‌ای هایپراستاریک شرکت فرانسوی استو این شرکت تحت عنوان شرکت زنجیره ای کارفور carrfour در فرانسه فعالیت می کند که این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های فروش کالاها اسرائیلی در جهان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،افزود: به دلیل اینکه این شرکت هویت مشخص داشت بنابراین نمی توانست با این هویت وارد ایران شود و سرمایه گذاری کند؛ بنابراین با برند شرکت های زنجیره ای هایپر استار وارد ایران شد.

تحریم کالاهای شرکت کارفور از سوی مسلمانان و مسیحیان فرانسه

وی در مورد شرکت زنجیره ای کارفور گفت: این شرکت شناخته شده ای در اروپا است به شکلی که در جریان جنگ غزه تقریباً مسلمانان فرانسه و حتی خیلی از مسیحی ها نیز کالاهای این شرکت را تحریم کرده بودند؛ چرا که استنباط شان این بود که کالاهای اسرائیلی که در این شرکت فروخته می شود منافعش در جیب صهیونیست ها می رود و این منافع را بر علیه مردم غزه به کار می برد.

طبیب زاده،با بیان اینکه 25 درصد از شرکت کارفور توسط یک شرکت اسرائیلی به نام کور(KOOR)خریداری شده، افزود: این شرکت همچنین در نظر دارد در آینده نزدیک تمامی سهم شرکت کارفور را خریداری کند؛ بنابراین تمام منافعش به جیب صهیونیست ها خواهد رفت.

وی، گفت: در مهرماه سال 88 در حضور بهروز علیشیری رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد این شرکت درتهران راه اندازی شد اما آنچه که حائز اهمیت است این است که توافقشان این بود که طی 10سال حداقل 350 میلیون دلار در ایران سرمایه گذاری کنند که این یعنیحداقل 10فروشگاه زنجیره ای هایپر استار دیگر دایر شود.

عضو جبهه پایداری، درباره شهرهایی کهشرکت های زنجیره ای هایپر استار قرار است در آنها دایر شود، گفت: در شیراز، اصفهان و مشهد قراراست این فروشگاه ها راه اندازی شود، در اصفهان زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در حال آماده سازی است، در مشهدمی خواهند در زمینی 2 برابرفروشگاههایپر استار تهرانبگیرند و در شیراز هم فروشگاهی بزرگتر از تهران می خواهند فروشگاه بزنند.

وی یاداور شد: با سازمان سرمایه گذاری کمک های اقتصادی ایران و شهرداری تهران وارد مذاکره شدند و زمین این فروشگاه ها را شهرداری داده و قرارداد دو ساله به آنها بسته است.

این نماینده مجلس،با اعلام این خبر که مدیرعامل فعلی شرکت کارفور یکی از مدیران ارشد شرکت صهیونیستی نستله بوده است، گفت: اولین سرمایه گذار هایپر استار در ایران از مدیرانارشد شرکت نستله بوده است که الان مدیرعامل شرکت کارفور است و از طریق یک رابط کره ای و اماراتی در ایران سرمایه گذاری کرده است؛ چرا که فرانسه در ماجرای انرژی هسته ای ایران نقش خیلی منفی داشت بنابراین نمی توانست به عنوان یک فرانسوی در ایران سرمایه گذاری کند.

وی با اشاره به اهداف رئیسی شرکت هایپر استار مارک کوروین از دایر کردن این فروشگاه ها در ایران گفت: مدیرعامل فعلی هایپر استار گفته است که یکی از اهداف ما در ایران این است که فروشگاه های زنجیره ای وابسته به دولت، شهرداری و ارتش (شهروند، رفاه و اتکا) را به ضعیف ترین وضعیت ممکن برسانیم.

طبیب زاده،با بیان اینکه شرکت کارفور در جریان جنگ غزه و به دلیل تحریمی که مردم اروپا بر روی آن اعمال کردند ورشکست شد، گفت: همین موضوع باعث شد آنان با نام و برند دیگری وارد کشورهای اسلامی می شوند و با دایر کردن شرکت های زنجیره ای منافع خود را تامین می کنند.

وی با تاکید بر اینکه وزیر اقتصاد بایددر موردبه قراردادش با شرکت هایپر استار توضیح دهد، تاکید کرد: وزیر اقتصاد باید توضیح دهد که آیا اطلاعات من درست است یا خیر؟ اگر درست است چرا با چنین شرکتی قرارداد بسته و اگر هم این اظهارات درست نیست کلاً شرکت های زنجیره ای هایپر استار آمریکایی است و در هر حالتی وجود این شرکت ها در ایران کار غلط و باطلی است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: معاون سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد مقصر اصلی این جریان است و ما از وزیر اقتصاد توضیح می خواهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۱
۱۷
۲
در هایپر استار ایران در حال حاضر 90% محصولات ایرانی بفروش می رسد و وابستگی به غرب ندارد مهم مدیریت آنجاست ، پایین بودن نرخ سود روشهای نوین فروش از قبیل نانوایی در محل مطبخ و ارائه غذای گرم در محل تنوع و فراوانی جنس نظارت کامل در وضع فروش ، مشتری مداری ،ایجاد شغل برای جوانان و .... . با یک نگاه به آنجا تفاوت با دیگر فروشگاههای داخلی کاملا مشهود است که این خود ایجاد تنگ نظری مینماید . این روشها را در دیگر فروشگاهها اجرا کنید هایپر استار خود بخود محدود می شود و اگر بخواهیم اینگونه فکر کنیم که نباید سوار هواپیما و یا از تکنولوژی غربی استفاده کردپس خوب است در این مورد هم از علم دکان داری آنها بهره ببریم . انشا ال..ه .
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۱
۶
۳
دیگه به باور رسیدم که هم 598 و هم نماینده پر توان!! شهرمان کلاً در توهم بسر می برند.
سایت مسخرتونو جمع کنید بابا
مردم واسه نون شبشون محتاجن شماها مدام توهم می زنید و اخبار کذب خورد مردم می دید.
واقعا به این مدیر سایتتون بگید انقدر یک جانبه مطالب کذب و بیهوده را بخورد مردم ندهن
به خدا مردم خیلی می فهمن
598 بالاخره همیشه که خورشید پشت ابر نمی مونه.
من مطالب سایت شمارو زیاد می خونم ولی دیگه از این به بعد نمی خونم چون خیلی بی انصافید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها