کد خبر: ۱۰۶۰۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۰ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز در مورد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ورزشگاه یادگار امام نواقصی وجود دارد که در حال برطرف کردن آن هستیم تا میزبانی مناسبی داشته باشیم.

به گزارش 598، محمد‌حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز گفت: طبق برنامه تمرینات‌مان را برگزار می‌کنیم و بازیکنان، خود را آماده رویارویی با راه‌آهن می‌کنند.

وی افزود: بازی سختی مقابل راه‌آهن در پیش داریم. این تیم با توجه به اینکه شروع خوبی در نیم‌فصل دوم نداشته، با انگیزه جبران به تبریز می‌آید و همین مسئله کار ما را دشوار می‌کند. امیدوارم در این دیدار بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

جعفری در مورد اینکه مذاکرات با اسپانسر چینی به کجا انجامید، خاطرنشان کرد: این موضوع هنوز قطعی نشده و در حال مذاکره و رایزنی هستیم. همه چیز بستگی به توافقات نهایی دارد و باید ببینیم طرف مقابل چه تصمیمی خواهد گرفت.

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتور‌سازی در مورد اینکه آیا شرایط را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند، عنوان کرد: باید خودمان را از چند منظر برای این مسابقات آماده کنیم. از لحاظ فنی تیم شرایط خوبی دارد و کاملا مهیای حضور در این مسابقات است. از طرفی دیگر باید امکاناتی را فراهم کنیم که این کار در شرف انجام است. بازی‌ها از اسفند‌ماه آغاز می‌شود. مردم با حساسیت تمامی اتفاقات را دنبال می‌کنند. امیدواریم تراکتور‌سازی با هواداران زیادی که دارد بتواند نماینده خوبی برای کشورمان باشد.

جعفری در پاسخ به این سوال که آیا شرایط ورزشگاه یادگار امام برای میزبانی این مسابقات مناسب است؟ اظهار داشت: نواقص کوچکی وجود دارد که در حال برطرف شدن است. ریزه‌کاری‌هایی مثل نصب صندلی و غیره در حال پیگیری است که امیدواریم تا شروع مسابقات شرایط فراهم شود. از طریق استانداری، چند کمیته برای فراهم کردن شرایط، برگزیده شدند و در تلاش هستند تا کار را به نحو احسن انجام دهند.

مدیرعامل تراکتور‌سازی در مورد بازگشت عقیل اعتمادی خاطرنشان کرد: این بازیکن دو روز است در تمرینات ما حضور دارد و بدون مشکل کارش را دنبال می‌کند. در حساب و کتاب‌هایی که باشگاه با او دارد تصمیماتی گرفته شده تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

جعفری در مورد فعالیت‌های هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: باشگاه تراکتور‌سازی به عنوان دبیرخانه این جلسات فعالیت می‌کنند و در حال تنظیم آئین‌نامه این موسسه است. انشاءالله در بهمن‌ماه جلسه دیگری را با حضور باشگاه‌های لیگ برتری برگزار می‌کنیم.

وی در پایان گفت: تراکتور‌سازی در شرایط حساسی قرار دارد تیم ما بال‌های خود را گشوده و با حمایت هواداران آماده پرواز است. هواداران تراکتور‌سازی ما را تنها نگذارند و هر جایی که حضور دارند هنگام مسابقات خود را به ورزشگاه برسانند. مطمئنا با حضور هواداران، ما راحت‌تر می‌توانیم به موفقیت برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها