أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۷ دی ۱۳۹۱

خیریه همت: پدر که بر اثر یک بیماری از لحاظ ذهنی مشکل داشته و دائما سر درد دارند و الان هم سه ماهه که در یک مرکز درمانی بستری هستند به همین دلیل امکان کار کردن ندارند. مادر هم از دو طرف پا دچار دررفتگی لگن هست.

این خانواده که در خانه ای ۶۵متری در منطقه نظرآباد هشتگرد زندگی می کنند هیچ منبع درآمد رسمی بغیر از یارانه ها ندارند. یعنی کلا مبلغ ۲۲۷۵۰۰ تومن ورودی ماهیانه شان هست. با همین پول باید هزینه آب و برق و گاز و خلاصه خوراک و پوشاک و همه چیز را بدهند.
کلا سه تا بچه هستند دوتا پسر به نامهای سید. م و سید .ع  که ۱۸ ساله و ۷ ساله هستند که درس میخوانند و یک دختر خانم هم دارند به نام آ.سادات که عقد کرده و می خواهند او را به خانه بخت بفرستند.
مادر قادر به کار کردن نیست و فقط چون سیده بعضی ها نذر جدش میکنند و بهش مبالغ ناچیزی می دهند گاهی هم دعوتش میکنند روضه های خانگی روضه بخواند. داماد هم کارگر گچ کاره و توان محدودی دارد.

اگر به امید خدا جور بشه و بتوانیم یک جهیزیه بهشون بدهیم، ایشالا قراره روز میلاد حضرت رسول یک مولودی کوچیک خونشون بگیرن و صاف و ساده برن سر خونشون.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلمان فارسي
UNITED STATES
۱۴:۱۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۰
۰
سلام
ممنون از اطلاع رسانيتون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها