کد خبر: ۱۰۷۷۱۳
زمان انتشار: ۰۰:۱۷     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
یک بار نوع پانسمان، یک بار خونی بودن لباس و بار دیگر بند نیامدن خونریزی بهانه‌ای برای جلوگیری از حضورم در زمین شد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- دیدار تیم‌های آلومینیوم و راه‌آهن که با پیروزی سه بر صفر شاگردان دایی به پایان رسید از حاشیه به دور نبود. در شش دقیقه‌ای که وحید عسگری مدافع تیم آلومینیوم به دلیل پارگی لب بیرون از زمین به سر می‌برد، دروازه زردپوشان هرمزگانی باز شد تا زمینه‌ساز شکست سنگین شاگردان میثاقیان باشد.

وحید عسگری در همین خصوص می‌گوید: در حالی که ۷۸ دقیقه تیم آلومینیوم عملکرد مناسبی را برابر تیم راه‌آهن از خود نشان داده بود و حتی یک بار دیرک دروازه تیم میزبان را به لرزه انداخت، عوامل برگزاری مسابقه با ممانعت از حضورم در زمین شکست تیم آلومینیوم را رقم زدند.


 وی با بیان این‌که پس از پارگی لبش از زمین مسابقه بیرون آمده تا مداوا بر روی آن صورت گیرد، گفت: پزشکان تیم آلومینیوم تمامی تلاش خود را به کار بستند و با مداوای بنده و زدن سه بخیه جذبی شرایط برای حضورم در زمین مهیا شد که متأسفانه داور چهارم و مسئول برگزاری مسابقه با بهانه‌گیری‌های مختلف مانع از حضورم در زمین شدند.

 عسگری با اشاره به این‌که با حضور در رختکن لباسم را تعویض کردم، اضافه کرد: یک بار نوع پانسمان، یک بار خونی بودن لباس و بار دیگر بند نیامدن خونریزی بهانه‌ای برای جلوگیری از حضورم در زمین شد.

 مدافع تیم آلومینیوم گفت: پس از آنکه ۵ دقیقه از حضورم در زمین ممانعت شد، قهرمانی به کنار زمین آمد و گفت با پانسمان مجدد به درون زمین بیایم اما بار دیگر داور چهارم مانع شد و نمی‌دانم چرا به این راحتی سر تیم ما را بریدند زیرا در همین وارد کردن استرس به بازیکنان و کادرفنی آلومینیوم، تیم راه‌آهن از ده‌نفره بودن ما استفاده کرده و دروازه ما را باز کرد و پس از آن دیگر روحیه بازیکنان متلاشی شد.

 وی در پایان گفت: اگر این اتفاق برای بازیکن تیم‌های دیگر رخ می‌داد شاید به این راحتی مانع از حضورم در زمین نمی‌شدند و به این راحتی باعث باخت‌مان نمی‌شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها