کد خبر: ۱۱۰۸۷۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
هاشم بيك زاده هافبك تيم استقلال با شرايط خاصي روبرو شده است، زيرا وي بدليل مصدوميت از اوضاع ايده آلي روبرو نبود و با اوضاعي خاص براي حضور در تمرينات تيم استقلال آماده شد، زيرا مصدوميت عاملي شد كه اين بازيكن از تمرينات اين تيم فاصله بگيرد و دچار مشكل شود.


 براساس اين گزارش؛ بيك زاده با رفع مصدوميتش براي حضور در تمرينات استقلال آماده شده است و شرايط ايده آلي در اين خصوص دارد و قرار است در صورت آمادگي بتواند با اوضاعي مناسب اين تيم را در ادامه ليگ همراهي كند.

 بيك زاده پيش از اين و با حضور حسن اشجاري در اين تيم در فصل نقل و انتقالات اعلام كرد؛ با وي مشكلي نداشته و قصد ندارد به مشكلات بيانديشد و در اين خصوص بحثي را مطرح و عنوان كند، زيرا بر حضور خود در تركيب تيم مي انديشد و قصد ندارد حاشيه سازي كرده و اين مسائل را در فكر و انديشه خود قرار دهد تا آمادگي اش تحت تاثير قرار بگيرد.


 اين در حاليست كه اعضاي تيم استقلال اعلام كردند، مشكلي مابين بازيكنان اين تيم وجود ندارد، اما اين اتفاق رخ داده است، زيرا مشكلات ايجاد شده بين بيك زاده و اشجاري در رفتار و همچنين هم اتاقي بودن اين بازيكنان مشخص و معلوم شد.

اين در حالي است كه بازيكنان اعلام كردند؛ مشكل خاصي ندارند، اما اين موضوع باعث شده است كه ايندو در يك اتاق به عنوان هم اتاقي قرار نگيرند و اين موضوع در تيم به صورت مشخص و واضح عنوان شد، زيرا اين دو بازيكن با يكديگر مشكل دارند و اين موضوع در رفتار آنها كاملا مشخص شده است و قرار است مسئولان در اين خصوص اقداماتي را انجام داده و آن را رفع و رجوع كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها