کد خبر: ۱۱۲۳۳۷
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
استاندار گلستان گفت: انقلاب چهارم تلفیق اصحاب فتنه 88 به اصحاب و جریان فتنه جدید است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی گرگان اظهار داشت: دشمن در قرارگاه خویش بر روی مسئله مذکور کار می‎کند و متاسفانه برخی از بزرگان در کشور دقت لازم را ندارند و فضای سیاسی ایجاد کرده تا باعث سوء استفاده شبکه‎های بیگانه BBC و CNN شوند.

وی نقش اساتید دانشگاه، دانشجویان به ویژه بسیج دانشجویی را در خنثی‎سازی حربه‎های دشمن مهم خواند و تصریح کرد: تواضع در برابر مردم، ایستادن در برابر قدرت‎های زورگو و داشتن عزت و اقتدار جزو فرهنگ بسیجی است که داشتن این روحیه همواره سبب پیروزی می‎شود.

باید از گردنه بزرگ انتخابات به سلامت عبور کنیم

استاندار گلستان با بیان اینکه از اوایل پیروزی جمهوری اسلامی ایران شاهد سه انقلاب در کشور بودیم متذکر شد: انقلاب اول در پیروزی سال 1357 رقم خورد و انقلاب دوم در تسخیر لانه جاسوسی، پیروزی ملت ایران را در برابر نظام سلطه نشان داد که ابهت آمریکا درهم شکست.

قناعت افزود: در انقلاب سوم ملت ایران در برابر دگراندیشان و استحاله‎شدگان در حماسه 9 دی درخشید که این حرکت مبنای انقلاب ولایی بود.

وی بیان داشت: آنچه از شواهد و قرائن برمی‎آید ما در آستانه انقلاب چهارم هستیم که باید از یک گردنه بزرگ به سلامت عبور کنیم و این مهم در صحنه انتخابات خرداد سال 1392 است که از چند ماه گذشته نظام سلطه کلید آن را زده است.

دشمن درصدد احیا اصحاب فتنه است/ شعارهای اوایل انقلاب باید احیا شوند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه دشمن درصدد احیا اصحاب فتنه است خاطرنشان کرد: آنها می‎خواهند در انتخابات آتی عرصه‎ای که می‎تواند بانشاط و حماسه‎ساز باشد را به فضایی مسموم تبدیل و مشکلاتی برای مردم ایجاد کنند.

قناعت تشتت و اختلاف بین انقلابیون، شکستن ابهت رهبری را از دسیسه های دشمن عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین فرصت برای دشمن رخداد انتخابات است تا بر اساس آن تنش‎های عادی و معمولی را به موضوعاتی فراتر تبدیل کند و در سایه آن بتوانند به خواسته‎های خود برسند که همه باید هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شعارهای اوایل انقلاب باید احیا شوند متذکر شد: مردم در طول 34 سال انقلاب با وجود همه مشکلات اثبات کردند برخلاف مردم صدر اسلام از بصیرت بالایی برخوردار هستند.

خواص تا زمانی که در مسیر انقلاب حرکت کنند از اقبال مردمی برخوردارند

استاندار گلستان اظهار داشت: چنانچه خواص به هر علتی از روی لجاجت، حماقت، انحراف، کج‎روی، فاصله گرفتن از ولایت، مسائل دنیوی، پست و مقام، خانواده از مسیر اصلی خارج شوند مردم آنها را کنار خواهند گذاشت.

قناعت در پایان گفت: خواص تا زمانی که در بستر شناخته شده انقلاب حرکت کنند از اقبال و اعتماد مردم برخوردار خواهند بود و اگر جز این باشد از چشم مردم خواهند افتاد و دیگر جایگاهی نخواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها