کد خبر: ۱۱۲۸۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
به گزارش پايگاه رسمي جبهه پايداري انقلاب اسلامي، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

"اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبَّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیُه‍م و لا هُمُ یَحُزَنُون"

اعجاز روشنی که در 22 بهمن سال 57 بر تارک تاریخ نشست میراث گران‌بهای سال‌ها ستوه و ستیز ملتی نستوه بود که به اشارات امام بیداری‌ها سیطره نظام استبداد و سلسله طاغوت را بر نتابید و با پایمردی به آرمان‌های والای خود که بر افراشتن پرچم توحید، حاکم ساختن نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ ریشه گرفته از اسلام ناب بود، دست یافت.

ما امت دلاوری هستیم که از آتشفشان حادثه‌ها با امداد ایمان و رهبری ولایت گذر کرده‌ایم: در عرصه جنگ سخت پیروز بوده‌ایم. در ستیز نرم فرهنگی سرافراز شده‌ایم و شعله‌های خشم و شکست را بر دشمن زبون آوار کرده‌ایم و اکنون باید آخرین راهبرد مانع تراشانه استکبار جهانی را که شاخه اقتصادی جنگ نرم است با عزم و صبر درهم فکنیم تا به فتح مبینی که در پس این واقعه است، دست یابیم که این وعده روشن و مژده آشکار خداوند است. «إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَمُواْ تَتَنزََّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَئکَةُ أَلَّا تخََافُواْ وَ لَا تحَْزَنُواْ وَ أَبْشِرُواْ بِالجَْنَّةِ الَّتىِ کُنتُمْ تُوعَدُون»

وقتی جمهوری اسلامی شکل گرفت، دشمنان با این خیال خام، خویش بودند که ما مرد میدان‌های بزرگ و مدیر بحران‌های هراسناک نیستیم، ولی امروز جوانان ما به برکت توکل به خدای متعال و با شعار «الله اکبر» عظمت‌هایی شگفت آفریده‌اند و در عرصه‌هایی چون دانش هسته ای، سلول‌های بنیادین ، فناوری نانو، هوافضا و... کارهایی حیرت‌زا و اعجاب‌آور پدید آورده‌اند، و اگر برخی کارشکنی‌ها و سست عنصری‌ها نبود این مهم با شتاب و صلابت بیشتری پیش میرفت.

حماسه خروشان مردم که به جوشش بزرگ، دودمان ستم پیشگان تاریخ را در 22 بهمن برافکند، در سایه‌سار کلام امام و در مسیر ترسیم شده توسط رهبری معظم انقلاب، توفنده در تکاپو و حرکت است و هر مانع دروغین و با هر عنوانی را از بنیان برمی‌کند.

این حماسه، از فراسوی غبار فتنه‌ها، حلقه‌های نیرنگ و انحراف را می‌شناساند تا رسوا شود هرکه او را در غش باشد و نیز سست عنصرانی راکه سد حرکت شتابان ملت به اهداف عالیه نظام هستند را از پیش روی خواهد برداشت که «فأما الزید فیذهب جفاء» .

پیروزی انقلاب اسلامی محصول ایمان مخلصانه ملت به پیشگاه حضرت حق و رهروی صادقانه مردم از مدیریت حکیمانه امام امت بود و استمرار آن نیز جز در سایه اخلاص به درگاه احدیت، تبعیت از ولایت و صداقت با امت حاصل نخواهد شد.

اسلام به ما آموخته است که انسان‌ها با وجود ناهمگونی‌های نژادی و زبانی و فرهنگی فطرت همسانی دارند که آن‌ها را به پاکی و عدل‌گستری، نیکوکاری و همدلی و هم‌دردی فرا می‌خواند و همین سرشت همگانی است که اگر از انگیزه‌های گمراه کننده به سلامت عبور کند، انسان‌ها را به توحید و معرفت ذات متعالی خداوند رهنمون می‌گرداند.

تجربه بیش از سه دهه ایستادگی موفقت‌آمیز رویارویی امت با زورگویی‌ها و فشارهای همه جانبه آمریکا و متحدانش، همگان را به این باور رسانه که یک ملت متحد و دارای عزم راسخ، می‌تواند علیرغم تحریم‌های که یاوه‌گویان، آن را فلج کننده نامیده‌اند، بر همه خصومت‌ها و عنادها چیره آید و پیشرفت‌های همه جانبه کشور را در مسیر رشد و عدالت و به بهترین شکل به پیش ببرد و این وعده الهی است که: «وَ لَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِىٌّ عَزِیزٌ» ، و همچنین«وَ الَّذِینَ جَاهَدُواْ فِینَا لَنهَْدِیَنهَُّمْ سُبُلَنَا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِین»

و چه زیبا فرمود سکان‌دار حکیم انقلاب که: قرن حاضر به وقوع قرن اسلام و معنویت است زیرا که اسلام عقلانیت، معنویت و عدالت را با یکدیگر به ملّت‌ها هدیه می‌دهد؛ اسلام عقلانی، اسلام تدبّر و تفکّر، اسلام معنویت، اسلام توجّه و توکّل به خدای متعال، اسلام جهاد، اسلام کار، اسلام اقدام است؛ این‌ها تعالیم خدای متعال و تعالیم اسلامی است. و ما نیز مردانه در صدد تحقق همین دیدگاه در جامعه خود و دیگر جوامع انسانی هستیم.

امروز آرزوی دیرینه امام که صدور معنوی انقلاب اسلامی بود، به بار نشسته و آزادگان جهان با الهام از اندیشه‌های بلند انقلاب، استکبار جهانی، صهیونیسم و مزدورشان را در سراسر گیتی به چالش کشانده‌اند و تناقض رفتارهای مدعیان دموکراسی و حقوق بشر را آشکار ساخته‌اند. اینک شمیم روح‌نواز بیداری و آگاهی و بصیرت در سرتاسر دنیا مشام آزادگان و ستم‌دیدگان را نوازش می‌دهد تا آنجا که سیاه‌پیشگان سلطه‌طلب و صهیونیسم بین الملل، چونان انسان‌های وحشت‌زده و خزان‌دیده در تلاشند تا عطر جان‌نواز و انسان‌ساز انقلاب اسلامی در جهان تکثیر نشود.

از ضرورت‌های انکارناپذیر عصر کنونی گذار به نظام بین‌المللی جدیدی است که باید بر پایه مشارکت همگانی و برابری حقوق ملت‌ها استوار باشد، خوشبختانه چشم‌انداز تحولات جهانی، نویدبخش شکل‌گیری این نظم نوین و تشکیل یک نظام چندوجهی است که در آن، قطب‌های سنتی قدرت جای خود را به مجموعه‌ای از کشورها، فرهنگ‌ها و تمدن‌های متنوع و با خاستگاه‌های گوناگون اقتصادی و اجتماعی و سیاسی می‌دهند.

با این که دوران حاکمیت سرمایه‌داری و لیبرالیسم لجام گسیخته به پایان آمده و صدای خرد شدن استخوان آن به گوش می‌رسد، هنوز برخی نابخردان کلام سست و موهن آنان را بازگو می‌کنند و دیده بر حقیقت‌ها بسته‌اند. اینان از فرجام فتنه‌های قبلی که غربال و پالایش گسترده‌ای برای فتنه‌گران و بددلان نظام بود، درس نمی‌گیرند و با دل‌مشغولی با اسم رمزهای جدید برای فتنه‌گری روزشماری می‌کنند. اینان غافلند که این انتحار احمقانه و این مشی خلاف عقل و بصیرت، اسباب تباهی است و تنها مرگ سیاسی آنان را سرعت می‌بخشد و البته جز به نورانیت سیمای انقلاب خمینی نخواهد افزود؛ چرا که پیوند ناگسستنی ملّت با روحانیت و رهبری معظم و حضور و عمل به هنگام و به اندازه آنان در بحران‌ها رمز پایداری و استحکام نظام بوده و هست و اعتقاد راسخ بر این است که عبور از این فتنه‌های سخت جز با الطاف بی‌کران الهی، عنایت خاصه حضرت حجت(عج) و مدد نفس قدسی امام(ره) و روح پر فتوح شهیدان و تدابیر حکیمانه رهبر معظم مقدر نبوده و نیست.

پیوند عمیق علوی و حسینی امّت امام و امام امّت، باعث می‌شود که ملّت در مسیر تعالی خود کفر جهانی را سرافکنده و مستأصل کرده و همراه با بیدارشدگان از خیزش اسلامی فاتحانه به پیش رود و پس از فتح قله‌های پیشرفت بر آستان بلند حضور مهدی فاطمه به درگاه خدای متعال سجده شکر ساییده و جشن صلح و ثبات و عبودیت را جاودانه و جهانی کند.

یوم‌ا... 22 بهمن نماد آمادگی و حضور ملّت ایران در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب است و امسال نیز با توجه به حساسیت‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی بر همگان است که با حضور پرشور خود در راهپینمایی این روز بزرگ الهی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های متعالی بنیان‌گذار مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، فریاد بلند خود را در ره‌جویی و ره یاوری از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا..العظمی امام خمینی(مدّظلّه‌العالی) و آمادگی برای حفظ کیان اسلام و انقلاب به گوش همه جهانیان برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها