کد خبر: ۱۱۴۰۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم استقلال گفت:.«داوری در مجموع خوب بود و مظفری زاده سوتی نزد که روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امیر قلعه نويی پس از پیروزی پرگل تیمش در برابر فجرسپاسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «بابت دیروز که نتوانستم در نشست خبری حاضر شوم عذرخواهی می کنم. خدا را شکر که با یک بازی خوب سه امتیاز را گرفتیم. هر چند در نیمه اول فجر برتر از ما بود و روی تجربه بازیکنان پنالتی گرفتیم. در نیمه دوم شناخت بییشتری نسبت به فجر پیدا کردیم و به یک پیروزی با ارزش رسیدیم. تا قبل از پنالتی فجری ها بهتر از ما بودند. آنها جوانان با انگیزه ای دارند ولی در نیمه دوم شرایط استقلال خیلی بهتر شد. از موقعیت هایمان استفاده کردیم.»


قلعه‌نویی با شکایت از بازیکنانش یادآور شد: «من گله‌ای دارم اینکه از دقیقه 80 تا 90 سه موقعیت خطرناک به حریف دادیم برای تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند این موضوع خطرناک است باید روی این موضوع کار کنیم تا این ایراد را از بین ببریم اینکه 3 موقعیت صد در صد گل در 10 دقیقه به حریف بدهیم برایمان بد است.»


سرمربی استقلال درباره وضعیت ورزشگاه حافظیه عنوان کرد: «باید از مسئولان هیات فوتبال شیراز و سازمان ورزش تشکر کنم. زمین حافظیه پس از ورزشگاه آزادی بهترین زمین چمن فوتبال ایران است. فقط باید روشنایی این ورزشگاه استاندارد شود و رختکن ها هم بزرگ تر شوند تا استادیوم کامل تری ببینم. از هواداران فجر و استقلال هم تشکر می کنم. فضای قشنگی را در ورزشگاه دیدیم و حتی وقتی فجر عقب افتاد،جو بدی علیه استقلال ندیدیم.»


قلعه نويي در مورد اینکه فجر سپاسی در این زمین بازی نمی‌کرد، تصریح کرد: «من نمی‌توانم به کار سرهنگ یاوری دخالت کنم و در این زمینه صحبت کنم. توانستیم 3 امتیاز حساس را کسب کنیم و امیدوارم این ورزشگاه هم به استانداردهای لازم دست یابد.»

 

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید جناح چپ شما امروز دچار مشکل شده بود، گفت: «فکر می‌کردم شما در گذشته بیشتر کار حقوقی می‌کردید اما انگار کار فنی فوتبالی هم بلد هستید، کناره‌های ما در نیمه اول روند خوبی نداشتند البته می‌گویند که قلعه‌نویی مربی سنتی است و همان تغییرات خود را انجام دادیم تا به روند خوبی برسیم. عباس محمدرضایی روند همیشگی خود را نداشت.»


قلعه‌نویی درباره حضور یکی از تماشاگران و بوسیدن سید مهدی رحمتی در زمین یادآور شد: «بوسه که واقعا بوسه بود اما در مورد رحمتی باید بگویم او هم اکنون بهترین دروازه‌بان آسیا است. او دروازه‌بان کاملی شده و رفتن از تیم ملی خیلی زود است. گرفتن 7 امتیاز در مقدماتی جام جهانی حداقل 5 امتیازش توسط رحمتی بوده است.باید اجازه دهیم مسئولان جلسه‌ای برگزار کنند و در این مورد تصمیم بگیرند. مسئولان فدراسیون باید با رحمتی صحبت کنند. واقعا او یکی از بازیکنان مؤثر در تیم ملی است و با برگزاری نشست‌هایی این موضوع حل شود.»


 


وی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از پیروزی تیم ملی مقابل لبنان همه خیلی خوشحال شدند گفت: «اجازه بدهید در این مورد صحبت نکنم اگر بخواهم چیزی بگویم به من حمله می‌کنند. سایتی است که علیه من مطلب می زند. البته به روح مادرم قسم از این موضوع خوشحالم زیرا در آینده هدف این سایت معلوم می شود. مطالبی که این سایت علیه من می نویسد در آینده برای من مدال می شود. آنها زورشان زیاد است اما من فقط خدا را دارم. این فوتبال باید دست فوتبالی ها باشد نه دست کسانیکه خودشان را به فوتبال چسبانده اند و می خواهند از آن سود ببرند. جالب است آنهایی برای این فوتبال زحمت می کشند مورد حمله قرار می گیرند.»


قلعه نويی درباره داوری بازی گفت: «من از صحنه پنالتی دور بودم اما وقتی خود فجری ها هم اعتراض نکردند، حتما پنالتی درست بوده است. داوری در مجموع خوب بود و مظفری زاده سوتی نزد که روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد. من معتقدم داوری پاکی داریم اما چند هفته است علیه داوران و استقلال هجمه ایجاد شده است. مظفری زاده، فعانی و ترکی باید در جام جهانی و بازی های جام ملت های آسیا سوت بزنند.»

 

سرمربی استقلال در پایان در خصوص حضور جانواریو افزود: «گزارش‌های پزشکی حاکی از آن است که او در آمادگی صد در صد قرار ندارد.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها