کد خبر: ۱۱۴۵۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از تدوین نسخه اولیه برنامه جبهه پایداری برای انتخابات92 خبرداد و گفت که در جریان تدوین این برنامه، از نظرات حدود 300 تا 400 نفر از صاحب‌نظران استفاده شده است.
به گزارش 598، محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با  تسنیم از تدوین نسخه اولیه برنامه جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری خبرداد و گفت: این برنامه بندهای زیادی دارد و بخش صنعت آن حدود 45 بند است.
 
وی با بیان اینکه برنامه جبهه پایداری قابل استفاده برای همه کاندیداهای ریاست جمهوری است، اظهار داشت: در بخش صنعت این برنامه، رئوس کارهایی که دولت یازدهم می‌تواند در حوزه‌های صنایع سبک و سنگین، صنایع معدنی، صنایع تبدیلی، صنایع‌ کشاورزی‌ و پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی نفت و گاز انجام دهد، لحاظ شده است.
 
مسئول کارگروه تدوین برنامه صنعتی جبهه پایداری ادامه داد: همچنین بحث تحول در ارتباط صنعت و دانشگاه و محورهایی‌که می‌تواند به نحوی تولید ملی را تحت تاثیر قرار دهد و استفاده از نیروهای مردمی و سرمایه‌های اندک در تولید صنعتی نیز در این برنامه گنجانده شده است.
 
سلیمانی همچنین گفت که در حوزه اقتصادی کار خوبی انجام داده‌ایم به طوری که از حدود 300 تا 400 نفر از صاحب‌نظران برای تدوین این برنامه استفاده شده است.
 
** کارگروه تهیه برنامه برای دولت یازدهم
 
پیشتر فاطمه آلیا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه دو کارگروه انتخاباتی در این جبهه تشکیل شده است، گفته بود: کارگروهی برای تدوین برنامه دولت آینده در جبهه پایداری تشکیل شده است تا هر فردی به عنوان منتخب مردم در دوره یازدهم انتخاب شد و حکم ریاست جمهوری وی مورد تنفیذ مقام معظم رهبری قرار گرفت، برنامه دولت یازدهم به وی تقدیم شود.
 
** کارگروه تهیه برنامه برای صنعت و بهداشت
 
آلیا در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جمعی با بضاعت بالای کارشناسی و تخصص که برخی از آنها وزرای دولت نهم هستند، در این کارگروه حضور دارند.
 
وی با اعلام اینکه محمد سلیمانی نماینده مردم تهران و وزیر ارتباطات دولت نهم در راس یک گروه علمی برنامه صنعتی جبهه پایداری برای دولت آینده را تدوین خواهد کرد، اظهار داشت: همچنین کامران باقری لنکرانی نیز برنامه‌های بهداشت و درمان این جبهه را تدوین می‌کند.
 
** کارگروه‌های تهیه برنامه‌های اقتصادی و سبک‌زندگی
 
نماینده مردم تهران در‌مجلس همچنین اظهار داشت: در موضوع خانواده، جمعیت و سبک زندگی نیز، بانوان عضو جبهه پایداری با حضور کارشناسان امر، برنامه‌ای تدوین خواهد شد.
 
آلیا با اعلام اینکه برنامه اقتصادی جبهه پایداری برای دولت یازدهم توسط کارگروهی که با موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی مرتبط هستند، تدوین خواهد شد، گفت: این برنامه ها حتماً به رئیس دولت آینده تحویل خواهد شد.
 
** کارگروه تدوین معیارهای نامزدها
 
وی افزود: همچنین کارگروهی در حال تدوین معیارهای نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هستند تا هنگامی که مصادیق مطرح شد با نامزدها تطبیق دهند که در این زمینه حجت الاسلام ناصر سقای بی‌ریا، حجت الاسلام قاسم روانبخش و صادق محصولی در حال تدوین این معیارها هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها