کد خبر: ۱۱۴۹۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
آخرین نتایج بررسی‌های کمیته ویژه مجلس در مورد حادثه قم؛
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به حضور اعضای کمیته ویژه این کمیسیون برای پیگیری حادثه 22 بهمن در این استان، گفت: روز گذشته با فرمانده سپاه و مسئول اطلاعات سپاه قم جلسه‌ای برگزار کردیم که احتمالا در همین راستا پنج‌شنبه هفته جاری ملاقاتی با برخی از مراجع قم نیز خواهیم داشت.

به گزارش 598، سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اعضای کمیته ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز گذشته به استان قم سفر کردند تا ادامه رسیدگی به جزئیات حادثه 22 بهمن در این استان را مورد رسیدگی قرار دهند.

وی افزود: در همین راستا روز گذشته با فرمانده سپاه استان قم و معاون برنامه‌ریزی این شهر، مسئول اطلاعات و مسئول حفاظت سپاه قم و همچنین فرماندار این شهرستان جلسه‌ای برگزار کردیم و نقطه نظرات آنها را استماع کردیم.

به گفته نقوی‌حسینی، نتیجه نهایی این جلسات و استماع نظرها به تهیه گزارشی ختم می‌شود که آن را به مجلس ارائه خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین از احتمال دیدار با برخی از مراجع قم در روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

همچنین منصور حقیقت‌پور، رییس کمیته ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری حوادث 22 بهمن، گفت که روز گذشته با برخی از دستگیرشدگان و اخلال‌گران حادثه قم ملاقاتی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اعضای چهار نفره کمیته ویژه هر کدام مسئول یک کاری هستند، اظهار کرد: در همین راستا مسئولیت ملاقات با این دستگیرشدگان و برگزاری جلسات با دادستان، رییس پرونده و یا دادسرای ویژه روحانیت با آقای دواتگری است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت که روز گذشته با برخی از شاهدان حادثه روز 22 بهمن ملاقاتی داشته‌اند.

وی گفت که بعد از برگزاری جلسات با مسئولان مربوطه، کمیته ویژه با مراجع قم دیدار خواهند داشت و در نهایت گزارش را به مجلس ارائه خواهند کرد.

حقیقت‌پور در پایان گفت که این گزارش به زودی و مطمئنا قبل از پایان سال نهایی و ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها