کد خبر: ۱۱۷۹۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: تورنمنت روسیه به دلیل حضور بهترین تیم‌ها، شانس بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش 598، هلنا کاستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای حضور در تورنمنت بین‌المللی روسیه گفت: در این مدت تمرینات خوبی را داشتیم و بازیکنان هر چه را خواستم انجام داده‌اند. از شرایط آنها راضی هستم. کارهای دیگری هم داریم که می‌توان به دیدن فیلم‌های بازی رومانی و کره اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این تورنمنت می‌تواند بازیکنان را برای بازی با تایلند در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کند، اظهار داشت: ما برای دیدارهای دوستانه با تیم‌های خوب فرصتی نداشتیم. خودم خواستم که در گروه‌مان کره‌شمالی هم حضور داشته باشد، چرا که سبک بازی این تیم مانند تایلند است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در پاسخ به این سوال که این تورنمنت در رده سنی جوانان است، فکر می‌کنید به ما کمک کند، اظهار داشت: بهترین تیم‌های زیر 19 سال جهان از جمله آمریکا، رومانی و روسیه حضور دارند. علاوه بر تیم‌های ملی، تیم‌های باشگاهی هم در این تورنمنت شرکت می‌کنند که در رده سنی جوانان نیستند، از طرفی بیشتر بازیکنان ما هم در رده سنی جوانان هستند. این تورنمنت شانس بزرگی است.

کاستا درباره برنامه‌های سال آینده ملی‌پوشان، عنوان کرد: 17 فروردین اردوهای ما آغاز می‌شود. به دلیل تعیطلات نوروز بازیکنان هم تعطیل هستند. اردیبهشت هم در نظر داریم دیدار دوستانه انجام دهیم اما هنوز کشور خاصی مشخص نشده است.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال بانوان امروز راهی روسیه می‌شود. اسامی تیم ملی به شرح زیر است:

زمرد سلیمانی، زهره کودایی، مریم یکتایی، بیان محمودی، محبوبه یوسف پور، آذر موسوی، کوهستان خسروی، وحیده ایثاری، کوثر کمالی، سرشین کمانگر، زهرا قنبری، فاطمه ارژنگی، هاجر شاهمرادی، ندا عبدالله زاده، طنین نراقی، ربابه رضالو، سارا قمی و مریم رحیمی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها