کد خبر: ۱۱۸۶۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
رافائل واران پرسپولیس با درخشش در تركيب پرسپوليس زنگ خطر را براي بزرگان خط دفاعي سرخپوشان به صدا درآورده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مدافع 22 ساله  و البته ملی پوش یکی از بهترن های پرسپولیس در دو دیدار اخیر بوده است تا جایی که شنیده می شود کادر فنی سرخ ها قصد دارد از این بازیکن باز هم در ترکیب اصلی استفاده کند.


محمدرضا خانزاده که در دیدار با سایپا به ترکیب اصلی رسید و در غیاب نورمحمدی و بنگر نمایش جالبی ارائه کرد در کمال تعجب و در حالی که نورمحمدی هم شرایط بازی داشت، در اصفهان در ترکیب اصلی قرار گرفت و کنار سید جلال حسینی بازی کرد.


شاید در دیدار با سایپا به خاطر اینکه تیم حریف نتوانست فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند خانزاده محک چندانی نخورد. هر چند او در آن دیدار هم مسلط بود و در بازی هوایی و پوشش ها بدون استرس و موفق عمل کرد اما شماره 30 قرمزها در دیدار با ذوب آهن بارها آزمایش شد و از آنجایی که تیمش دقایقی طولانی تحت فشار بود از این آزمون هم با موفقیت بیرون آمد.


خانزاده تنها یک بار مقابل بیاتی نیا دچار اشتباه شد و توپ را لو داد وگرنه در سایر دقایق آنقدر خوب بود که شنیده می شود کادر فنی پرسپولیس قصد دارد از این بازیکن جوان در مقابل تیم سابقش راه آهن هم در ترکیب اصلی استفاده کند.


البته شاید بهتر باشد گل محمدی به جای ماهینی - که همچنان ضعیف بازی می کند- در جناح راست بهره گیرد اما ظاهرا خانزاده بازی در درفاع میانی را بیشتر می پسندد و در این پست بازیکن موفق تری هم هست.


اگر او بتواند محسن بنگر را نيمكت نشين كند وضعيتي مشابه رافائل واران در رئال مادريد خواهد داشت كه پس از مصدوميت په په، موفق شد او را نيمكت نشين كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها