يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۸۹۰۵
زمان انتشار: ۰۷:۰۱     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
رئيس ستاد حقوق بشر قوه قضائيه با بيان اينكه گزارشگر ويژه حقوق بشر در ايران از آمريكا پول گرفته است، گفت: بالغ بر 100 صفحه اسناد تخلفات احمد شهيد را به سازمان ملل ارائه كرديم.
محمد جواد لاريجاني رئيس ستاد حقوق بشر قوه قضائيه در برنامه گفت وگوي ويژه خبري گزارش اخير گزارشگر ويژه ايران در حقوق بشر را با سفارش و تمهيدات لجستيك دستگاه سياست خارجي آمريكا و عملگي عناصر زبون و خودفروخته از گروه هاي تروريستي، منافقين، ضدانقلاب و فتنه 88 دانست و اظهار كرد: اين گزارش در رسانه هاي وسيع غربي و صهيونيستي در حال پمپاژ به دنيا و به ويژه به ملت ايران است و هدف آنها تاثيرگذاري در انتخابات سال آينده است.
وي افزود: اين مسئله پنهان نيست بلكه در مقدمه، متن و نتايج كاملا آشكار است، وقتي گزارش را آغاز مي كند، مي گويد ما نگران انتخابات آينده هستيم. وي همچنين خواستار حذف شوراي نگهبان شده و گفته است بايد هر كسي بتواند انتخاب شود و اين كه چرا نمي گذاريد اصحاب فتنه در انتخابات شركت كنند، چرا در زندان هستند؟ به اين ترتيب رسالت خود را مشخص كرده است، زير سوال بردن فرآيند انتخابات در ايران، براي اين كه دموكراسي ايران استوار و جا گرفته است.
لاريجاني با اشاره به اينكه ايران نسبت به شخص گزارشگر ويژه اعتراض دارد، تاكيد كرد: گزارشگر ويژه نبايد عليه كشوري كه قرار است درباره اش گزارش تهيه كند موضع گيري كند اما او از روز اول مانند هنرپيشه تلويزيوني از اين شبكه به آن شبكه مي رود. او همان حرف هاي آمريكايي ها و اسرائيلي ها را مي زند و زير حرف هايش هم مهر ضدانقلاب است.
دبير ستاد حقوق بشر تصريح كرد: گزارشگر ويژه عليه ايران پرونده سازي مي كند، مي گويد هر كس نسبت به حقوق بشر ايران مشكل دارد بيايد اروپا من با او مصاحبه كنم. شما به هر كسي بليط مجاني بدهيد و دعوتش كنيد مي آيد و هرچه دلش مي خواهد مي گويد بعد هم قابل راست آزمايي نيست.
وي افزود: پولي كه گزارشگر ويژه از وزارت خارجه آمريكا دريافت كرد سبب شد نتواند چيزي خلاف خواسته آنها درباره ايران بنويسد و ايران بالغ بر 100 صفحه اسناد درباره تخلفات احمد شهيد به سازمان ملل ارائه كرد.
لاريجاني با بيان اينكه پرچم حقوق بشر، پرچم ضديت با دموكراسي است گفت: به همين دليل است كه كشورهايي كه حتي يك انتخابات ندارند، اسم دموكراسي هم در آنها سابقه ندارد، هيچ مشكلي ندارند.
وي با اشاره به دشمني گزارشگر حقوق بشر با اسلام اظهار كرد: نتيجه گيري احمد شهيد اين است كه بايد تمام مواردي كه احكام شرع با نرم ها و استانداردهاي بين المللي مغاير است تعطيل كنيم. نرم بين المللي يعني چه؟ يعني به نظر او يك غربي حق دارد مطابق روش خودش زندگي كند اما ما مسلمانان حق نداريم براساس قوانين اسلامي و ديانت خود زندگي كنيم.
رئيس ستاد حقوق بشر در ادامه خاطرنشان كرد: ايران درباره حفظ امنيت خود با هيچ كس تعارف ندارد و اجازه نمي دهد اينجا بهشت تروريست ها شود و ايران جاي تروريست ها نيست.
وي به موضوع مواد مخدر اشاره كرد و گفت: مواد مخدر در افغانستان توليد و حجم عظيمي از آن به غرب ترانزيت مي شود، ما هم يك تنه مي جنگيم، اين در حالي است كه اگر با قاچاقچي ها كنار بياييم تعداد اعدامي ها 70 درصد كاهش پيدا مي كند.
لاريجاني با بيان اينكه هيچ كشوري ركورد پاسخگويي اش به مسائل مطرح شده درباره حقوق بشر مثل ايران نيست افزود: هيچ سوالي مطرح نكرده اند كه ما پاسخ دقيقي به آن نداده باشيم.
وي با اشاره به اينكه ايران يك دموكراسي سرپا براساس نظام اسلامي دارد و به همين دليل غربي ها ناراحت هستند، تاكيد كرد: حقوق بشر بهانه اي بيش نيست و پشت پرده اين مباحث دشمني آنها با اسلام است و دشمني با دموكراسي است كه در ايران حاكم است.
رئيس ستاد حقوق بشر قوه قضائيه خاطرنشان كرد: گزارش احمد شهيد به طور معني داري به انتخابات و اصحاب فتنه پرداخته و نشان داده است كه هدفش چيست، مي گويد ما نگران انتخابات هستيم. آنها از انتخابات 88 سيلي خوردند اين انتخابات هم به كوري چشم دشمنان به خوبي برگزار خواهد شد و يك رئيس جمهور مومن و موفق روي كار خواهد آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها