کد خبر: ۱۲۰۴۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
محصولی در جمع دانشجویان:
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: بسیاری می‌گویند اگر نامزد خود را معرفی نکنید فضا را از دست می‌دهید؛ این در حالی است که باید گفت، منتظر بیانات رهبر انقلاب هستیم، شاید ...
به گزارش 598 به نقل از دانشجو، صادق محصولی شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان گردهم آمده بودند، در پاسخ به اینکه جزو ثروتمندترین مردان ایران است، تصریح کرد: این که می گویند من از ثروتمندترین مردم ایران یا جزو ۳۰ ثروتمند کشور هستم، کذب است؛ تمام اینها از آنجا نشات می گیرد که در مجلس هفتم به عنوان وزیر نفت معرفی شدم.

وی افزود: بعد از اینکه مسئولیت را پذیرفتم از طرف مافیای نفت به من پیغام دادند که می خواهیم شما را ببینیم، اما حدس می‌زدم که قرار است چه اتفاق هایی بیفتد و وقت ندادم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بیان داشت: توسط برادری از همرزمانم در جبهه اینها (مافیای نفت) به دفتر من آمدند و موضوع را مطرح کردند و گفتند «هوای ما را داشته باشید» و من هم گفتم «آمده ام تا هواها را به هم بزنم» و همین باعث شد که سایت منافقین اصطلاح «سردار ۲۰ میلیاردی» را به من نسبت بدهد.

محصولی با بیان اینکه من «نه کاخ نشین هستم و نه کوخ نشین» بیان داشت: در رشته خودم که مهندسی ساختمان است، پس از استعفا از دولت، بدون هیچ معامله ای با دولت کار کرده و موفق بوده ام، اما تا کنون نه صادرات و نه واردات ماشین داشته ام و نه زمین از شهرداری گرفته ام، تمام این ها نشات گرفته از همین حرفی بود که به مافیای نفت زدم.

وی ادامه داد: معتقدیم ورود به مسئولیت باید با صدق باشد تا خروج از آن نیز با صدق صورت گیرد، این رقم های افسانه ای که برخی ها به من چسبانده اند و عده ای در داخل کشور در سایت «ویکی پدیای» منافقین، به آن استناد کرده اند، واقعیت ندارد.

این فعال سیاسی بیان داشت: این خبر از سایت های آمریکایی که برخی از آنها نیز توسط کاربران اخبارش بالا گذاشته می شود، بیرون آمد که محصولی با ۱۶۰ میلیون دلار نفر اول است؛ این حرف ها در زمان فتنه مطرح شد نه الان که می گویند محصولی جای عسگراولادی را گرفته است.

محصولی تاکید کرد: این حرف ها از بی تقوایی است که برخی ها می زنند، جای بسی تاسف است که روزنامه همشهری نیز هر روز در مورد من فی سبیل الله دروغ می زند؛ اینها سیاسی کاری است و برای جامعه مضر است.

مبنا در جبهه پایداری ولایت است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالات دانشجویان گفت: جبهه پایداری در رابطه با دولت شفاف است، بنابراین چیزی را می گوییم که اعتقادمان است؛ نگاه ما مبتنی بر گفتمان و مبنایمان ولایت است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: برخلاف آنانی که چوب لای چرخ دولت گذاشتند، ما معتقدیم وظیفه این است که همانند سایر قوا دولت را مورد حمایت قرار دهیم.

محصولی بیان داشت: ما حمایت از دولت فعلی را ولایت‌مبنا قرار می دهیم و همان طور که ایشان محرومیت زدایی و شجاعت در اجرای طرح هایی که دیگران نتوانستند آن را انجام دهند را مورد تایید قرار دادند، از دولت حمایت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات موثر دولت بارها از طرف رهبر انقلاب تایید شده که اگر زیر سوال ببریم مخالف پیشرفت کشور و واقعیت هستیم، تصریح کرد: دولت در سوم تیر ماه با شعار گفتمان انقلاب اسلامی آمد و این را عملی کرد، به این ترتیب مهم برایمان اصول و گفتمان است، نه اینکه فرد در دولت محور باشد.

جبهه پایداری منتظر بیانات رهبر انقلاب در مورد شرایط نامزدهای انتخاباتی است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در مورد تاخیر در معرفی کاندیدای این جبهه گفت: اینکه هنوز در جبهه پایداری فردی را مشخص نکرده ایم، دو علت مهم دارد؛ یکی اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که احزاب زود وارد عرصه انتخابات نشوند و دیگری اینکه فرموده اند، حرف هایی در مورد نامزدهای انتخاباتی دارم که عنوان می کنم.

محصولی ادامه داد: بسیاری ها می گویند اگر نامزد خود را معرفی نکنید، فضا را از دست می دهید؛ این در حالی است که باید گفت، منتظر بیانات رهبر انقلاب هستیم، شاید ویژگی هایی در مورد نامزدهای انتخاباتی بگویند که بخواهیم فرد مورد نظر را ضریب بندی کنیم.

وی بیان داشت: اینکه می گویند ما اسیر سیاست زدگی شده ایم، درست نیست؛ با معرفی کردن نامزد انتخاباتی دچار سیاست زدگی نمی شویم، سیاست زمانی که با گفتمان باشد، ارزش دارد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آنچه هم اکنون احساس می کنیم این است که جبهه پایداری نامزد داشته و معرفی می کند و اگر شرایط و تکلیف چیز دیگری بود، بر همان اساس عمل خواهد کرد.

اصلاحات ترسشان رای نیاوردن است

محصولی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اصلاحات بشدت دنبال این است که با انتخابات پیش رو به شکلی خودش را مطرح کند، گفت: تحلیل ها این است که ترس اصلاحات از این است که بیاید و رای نیارود، بنابراین به نوعی سر دوراهی مانده است.

وی افزود: البته اگر قرار است اصلاحات کاندیدایی معرفی کند، باید نامزدی معرفی و انتخاب شود که در گذشته سابقه نداشته و مورد تایید شورای نگهبان باشد.

این فعال سیاسی ادامه داد: هاشمی نیز استنباط این را دارد که رای لازم را نیاورد و اگر فکر کند رای می آورد، حتماً خواهد آمد.

مطرح کردن مکتب ایرانی گمراهی است؛ این را در جلسه هیئت دولت گفتم

وی در مورد مکتب ایرانی نیز گفت: مباحثی مانند مکتب ایرانی و دوستی مردم با اسرائیل را مبحث انحرافی می دانم و روزی نیز در جلسه هیئت دولت معنای مکتب ایرانی از نظر امام راحل (ره) را در جلسه خواندم.

وزیر کشور دولت نهم افزود: امام (ره) از مکتب ایرانی به عنوان اضلال که همان گمراهی است، یاد کرده بودند، اما نباید بگوییم هر کس در دولت خدمت می کند، منحرف است.

محصولی در رابطه با انتخابات پیش رو و فعالیت های دولت نیز بیان داشت: باید بگویم دولت تا کنون مواضع مشخصی نداشته و ممکن است بگویند احمدی نژاد مشایی را معرفی می کند، ولی به نظر می رسد باید صبر کنیم تا موضع دولت مشخص شود، اما دولت احساس می کند که طیف زیاد مردم حامی آن هستند.

فرهنگ در کشورمان پایه است

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: نگاه ما در جبهه پایداری این است که فرهنگ پایه و اقتصاد جزو کارهای تعجیلی ماست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه امروز مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و باید در رفع مشکلات مردم تعجیل کرد، ادامه داد: در جبهه پایداری ۲۵ نفر به صورت تخصصی برنامه رئیس جمهور یازدهم را در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی که دغدغه مهم است، تدوین می کنند که در موقع خود از رسانه ها اعلام می شود.

محصولی افزود: اینهایی که بحث دولت ملی را مطرح می کنند، باید مردم ارزیابی کنند که چه شخصیتی دارند و منظورشان چیست؟ باید حرف ها یکی باشد نه اینکه دو حرف بشنویم.

لاریجانی در روز فتنه به میان نیامد

وی در مورد رابطه خود با علی لاریجانی نیز خاطرنشان کرد: من با علی لاریجایی دوست بوده ام؛ ضمن قدردانی از خدمات مثبت وی در دوران اصلاحات و صدا و سیما، انتقاد جدی به وی دارم که در روز فتنه و موقعی که رهبر معظم انقلاب فرمودند این عمار؟ به میان نیامد؛ امیدواریم هم لاریجانی و هم دیگران به مسیر اصلی برگردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها