کد خبر: ۱۲۰۵۲۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
مسعود زریبافان که به دلیل نزدیکیش به رئیس جمهور و یار دیریینش اسفندیار رحیم مشایی پتانسیل بالایی در حمایت از شعار زنده باد بهار دارد...

به گزارش 598؛ به نقل از شهدای ایران در هیاهوی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تقریبا تمامی شخصیت های سیاسی رده  دو و سه کشور یا صراحتا به نفع کاندیدای خاصی فعالیت می کنند و یا از پشت پرده هایی نازک حمایت خود را از جریاناتی خاص نمایش می دهند.

براساس این گزارش؛ این دغدغه سیاسی حتی به نهادهای ایثارگری هم رحم نکرده است. بعد از برگزاری یکی از نشست های انتخاباتی در دفتر تشکل های بنیاد شهید حال شنیده ها حاکی از آن است که شاید مسعود زریبافان نیز دغدغه های سیاسی انتخابات دورش را گرفته است.

 مسعود زریبافان  که به دلیل نزدیکیش به رئیس جمهور و یار دیریینش اسفندیار رحیم مشایی پتانسیل بالایی در حمایت از شعار زنده باد بهار دارد، این روزها آن چنان مشغول هست که برخی می گویند برای حضور دوباره اش در کابینه دولت تلاش می کند و یا شاید دوباره سودای حضور در شورای شهر او را از ریاست بنیاد و معاونت رئیس جمهور به سمت ساختمان شورای شهر سوق دهد.  چرا که این روزها شور و حال انتخابات شورای شهر در هیاهوی انتخابات ریاست جمهوری گم شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
زریبا فان خیلی بهتر است از بعضی از شو رای فعلی شهر تهران که کار شان شده فقط افز ایش قیمت متر و و اتو بو س و تا کسی و هز ینه زند گی مردم در زمان زری بافان کی اتو بو س 25 تو مانی یکد فعه شد صد تو مان انصا ف هم چیز خو بی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها