کد خبر: ۱۲۳۶۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
گروهی از هکرها که از دیروز با شعار «حذف اسرائیل از اینترنت» حملات گسترده‌ای را علیه پایگاه‌های صهیونیستی ترتیب داده‌اند، اسرائیل را به «غافلگیری بزرگتر» تهدید کرده‌اند.

به گزارش598، خبرگزاری فارس به نقل از شبکه راشاتودی، گروهی از هکرها که از دیروز حملات گسترده‌ای را علیه پایگاه‌های اینترنتی اسرائیلی آغاز کرده‌اند، می‌گویند اسرائیل باید منتظر «غافلگیری بزرگتری» باشد. این هکرها روز گذشته بیش از 100هزار سایت اسرائیلی را هدف حمله قرار دادند.

وبسایت‌های پارلمان، بانک‌ها و وزارتخانه‌های اسرائیل از جمله مهمترین پایگاه‌هایی بودند که روز یکشنبه حداقل برای مدتی طی حملات این هکر‌ها از دسترس خارج شدند. این هکرها حملات اخیرشان را «عملیات اسرائیل» نامگذاری کرده‌اند و آن را با شعار حذف اسرائیل از اینترنت آغاز کرده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داده است که این هکرها لیستی از ایمیل‌ها و اطلاعات حساب‌های شخصی را که گفته می‌شود از سایت‌های اسرائیلی استخراج شده، منتشر کرده‌اند. هرچند که مقامات نظامی اسرائیل این خبر را تکذیب کرده‌اند.

یکی از این هکرها که در حملات اخیر نقش داشته است، در مصاحبه با «راشاتودی» گفته است که هدف از این حملات نشان دادن چهره واقعی و توان سازمان‌های نظامی اسرائیل است.

وی می‌گوید: ما فرزندان مردم فلسطین هستیم و نه فقط در غزه بلکه در تمام جهان عرب و اسلام از اشغالگری اسرائیل احساس مشقت می‌کنیم. و به عنوان اولین نمونه از تلافی‌هایمان، حمله‌ای گسترده و کامل علیه وبسایت‌های اسرائیلی انجام دادیم تا به اسرائیل و حامیانش نشان دهیم که در معرض چه تهدیدی قرار دارند. آن‌ها تسلیحات دارند و ما هم راه‌های خودمان را داریم.

این هکر ضداسرائیلی افزود: در نتیجه این حملات بود که ما مشخصات کسانی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند، به دست آوردیم. هدف از این حمله نشان دادن چهره واقعی اسرائیل و نیروهای نظامی‌اش به جهان بود. و ما از عهده این کار برآمدیم. و حالا هشداری روشن به اسرائیل می‌دهیم: «در آینده باید منتظر «غافلگیری» بزرگتر باشید».

مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین گزارش داده‌اند که نیروهای اسرائیلی در واکنش به این حملات در چند مورد به خانه‌های فلسطینی‌ها یورش برده و فعالان فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها