کد خبر: ۱۲۴۰۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598، محسن بهرامی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در این دیدار مسائل مختلفی از جمله انتخابات، ضرورت مشارکت اصلاح‌طلبان در آن، تلاش برای رسیدن اصلاح‌طلبان به اجماع و مسائلی درباره حضور یا عدم حضورآقای هاشمی و اقای خاتمی در انتخابات مطرح شد.

وی افزود: آقای شریعتمداری داعیه تلاش برای ایجاد وحدت و اجماع اصلاح‌طلبان را داشته و دارند، اما با توجه به بحث‌های مختلفی که درباره نامزدی آقای خاتمی یا حتی آقای هاشمی مطرح می‌شود ،در بلاتکلیفی بحث اجماع اصلاح‌طلبان تاثیرگذار بوده است.

بهرامی در پاسخ به این‌که آیا امکان ائتلاف میان آقای عارف و آقای شریعتمدای وجود دارد؟ گفت: این که توافقی برای ائتلاف بشود یا نه، این دیدار خروجی دراین باره نداشته است. آقای شریعتمداری و حتی آقای عارف اعلام کرده‌اند که درصورت نامزدی آقای خاتمی یا آقای هاشمی از صحنه انتخابات کنار خواهند رفت، اما همچنان باید منتظر طراحی‌ صحنه‌های آتی درباره انتخابات باشیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری همچنین با اشاره به دیدار نوروزی امروز محمد شریعتمداری با جمعی از همکاران پیشین خود گفت: در این دیدار افراد مختلفی از همکاران ایشان در سازمان‌های مختلفی چون کمیته انقلاب، سازمان حج وزیارت، دانشکده قرآن و حدیث، وزارت بازرگانی، جمعی از ایثارگران، جانبازان و ورزشکاران نیز حضور داشتند.

وی اظهار کرد: در این دیدار بحث‌های مختلف و مطالباتی از سوی حاضران از جمله درباره حقوق شهروندی، امنیت اجتماعی و سیاسی، شفافیت و مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی مطرح شد، پیشنهاد تاسیس "جبهه مردمی خلق حماسه سیاسی-‌ اقتصادی" ازسوی حاضران مطرح و هیات موسس و اجرایی نیز تشکیل شد و از آقای شریعتمداری نیز خواستند پرچمداری این جبهه را بپذیرند که ایشان نیز قبول کردند.

بهرامی در پایان از معرفی برخی از مسوولان ستاد انتخاباتی شریعتمداری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها