کد خبر: ۱۲۵۳۶۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
ادعاهای شبکه خبری العربیه حکایت از آن دارد که ممکن است حسنی مبارک، دیکتاتور سابق مصر از اتهام کشتار معترضین مصری تبرئه شده باشد.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، گزارش‌های ضد و نقیضی از بررسی احتمال آزادی حسنی مبارک، رئیس‌جمهور سابق مصر از حبس منتشر شده است.
 
بنابراین گزارش، راشاتودی در گزارشی نوشته است که شبکه خبری العربیه، وابسته به آل‌سعود و از حامیان رژیم سابق مصر این ادعا را مطرح کرده است که مبارک از اتهام مشارکت در قتل معترضین، تبرئه شده است. البته همین شبکه خبری بعدا گزارش کرده است که چنین حکمی صادر نشده و تنها مورد بحث است.
 
وکیل مدافع دیکتاتور سابق مصر می‌گوید که وی بیشترین زمان ممکن را برای حبس موقت در زندان گذرانده است و اکنون وقت آزادی او رسیده است.
 
حسنی مبارک، غیر از مشارکت در قتل معترضین، اتهامات دیگری نیز دارد که اختلاس از جمله آنهاست. قاضی دادگاه گفته است که این اتهام نیز پیش از آزادی مبارک از بازداشت موقت باید مورد بررسی قرار گیرد.
 
العربیه این مطلب را در حالی منتشر کرده است که روز شنبه، دادگاه حسنی مبارک در خصوص اتهام کشتار معترضین با استعفای قاضی، ناتمام ماند. قاضی پرونده به راحتی پرونده را به دادگاهی دیگر فرستاد و گفت که نمی‌خواهد خود را به دردسر اندازد.
 
به‌نظر می‌رسد همین اقدام قاضی مزبور، مستمسکی برای جریان‌سازی العربیه شده باشد. منابع رسمی هنوز خبر العربیه را تایید نکرده‌اند و مشخص نیست تایید چنین خبری در جامعه ملتهب مصر، چه عوارضی می‌تواند داشته باشد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها