کد خبر: ۱۲۵۵۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
رژيم هاي عربستان و قطر كمك هاي چند ده ميليون دلاري در اختيار گروه هاي مخالف ايران از جمله سازمان تروريستي منافقين قرار داده اند.
به گزارش 598 به نقل از کیهان، پايگاه خبري نهرين نت با انتشار اين خبر نوشت: افسران سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا، انگليس و فرانسه كارشناس امور ايران، اتاق عملياتي با مشاركت كادر برخي گروه هاي ضدايراني با هدف اجراي فعاليت هاي در جهت بي ثباتي و ناامني در ايران و اختلال در انتخابات، تشكيل دادند.
 
براساس اين گزارش افسران سازمان اطلاعات آمريكا با نظارت «جان سانو» افسر اطلاعات و مدير عمليات محرمانه توانستند مبلغ 45 ميليون دلار را از كشورهاي عربستان، قطر و امارات با هدف پوشش فعاليت ها و اقدامات تبليغاتي، سياسي و امنيتي عليه ايران جمع آوري كنند و در خدمت مخالفان قرار دهند.
 
اين برنامه شامل فعاليت هاي رسانه اي و سياسي براي اجراي عمليات خرابكارانه و ترور شخصيت ها مي باشد.
 
نهرين نت اعلام كرد: محور فعاليت اتاق عمليات به توصيه و سفارش افسران اطلاعاتي ويژه امور ايران، حمله تبليغاتي عليه انتخابات و ايجاد احساس منفي در نزد ايراني ها و القاي تقلب مي باشد آنان همچنين راهنمايي هايي به رسانه هاي جمعي غربي و به خصوص راديو و تلويزيون بي بي سي و صداي آمريكا كرده و به ديگر كانال هاي عربي وابسته به سازمان اطلاعات عربستان مانند شبكه العربيه و الجزيره و شبكه الشرقيه نيز براي انجام حملات رسانه اي و ايجاد ترديد نسبت به صحت انتخابات رياست جمهوري آينده در ايران و ترديد نسبت به سالم بودن آن سفارش كرده اند.
 
اخيرا طيفي از سلطنت طلبان به كمك بودجه عربستان و مشورت اطلاعاتي انگليسي ها، شبكه تلويزيوني موسوم به ايران فردا را در لندن راه اندازي كردند. پيش از آن و در سطوح مختلف، برخي عناصر مسئله دار نظير مهاجراني و نوري زاده و «محمد-خ» را در مقاطع مختلف از جمله قبل و بعد از فتنه و آشوب سال 88 به بازي گرفتند و اين عده ملاقات هايي با مقامات سعودي در رياض و برخي پايتخت هاي اروپايي داشته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها