کد خبر: ۱۲۵۹۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  اتفاقی که پیش بینی می شد بالاخره رخ داد ؛ جایی که امیرقلعه نویی خشمگین از رفتار دو بازیکن تیمش آنها را از حضور در تمرینات منع کرد .
به گزارش گل ، گلایه قلعه نویی از امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی به قبل از بازی سپاهان برمی گردد اما ، با اتفاقات رختکن در این بازی حساس ، پر سرمربی استقلال به این دو گرفت و حالا امیرحسین و فرزاد باید انفرادی تمرین کنند تا نوبت شان بشود .
امروز میرشاد ماجدی درباره منع امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی از حضور در تمرینات استقلال گفته است: امیرحسین صادقی در نیمه نخست عصبی شده بود و ممکن بود با ادامه این روند در نیمه دوم کارت زرد دوم را بگیرد.قبل از بازی کادر فنی گفته بود که بازیکنان وارد جنگ های حاشیه ای نشوند اما صادقی احساسی شد. فرزاد حاتمی هم در پایان بازی مورد انتقاد قلعه نوعی  قرار گرفت. به هر حال آنها چند روزی  در تمرینات حضور نخواهند داشت تا تکلیفشان روشن شود. بازیکن باید از سرمربی اش تمکین کند. قلعه نوعی دستور داده آنها در جلسات فنی تیم شرکت نکنند و قطعا سرمربی تیم صلاح تیم و آن دو بازیکن را می خواهد و بی تردید آنها وقتی به اشتباه خود پی ببرند مورد بخشش قرار می گیرند.
از حرفهای میرشاد مشخص است که آبی ها در رختمن ، بین دو نیمه و آخر بازی ، لحظات پرالتهابی را تجربه کرده اند و ظاهرا صداها بالاتر از حد لازم بالارفته ... البته از سوی بازیکنان!
نکته جالب درباره این دو بازیکن این است که هردو سالهاست با قلعه نویی از این تیم به آن تیم رفته اند و جزو نزدیکان او محسوب می شوند و البته شاید به همین دلیل هم هست که قلعه نویی با وجود اینکه در حساس ترین شرایط فصل قرار داریم ، عذر آنها را خواسته .
سرپرست استقلال درباره کلمه اخراج چنین می گوید: قطعا قرار نیست این دو بازیکن از استقلال حذف شوند. من شخصا با قلعه نوعی صحبت می کنم تا آنها برگردند.
این را هم بدانید که قلعه نویی باوجود همه سختگیری ها ، به وقتش نرمش لازم را درباره بازیکنان بسیاری از جمله حنیف عمران زاده داشته است و بعید است این بار هم اخراج زیاد طول بکشد...او قهرمانی می خواهد و البته هردو بازیکن هم دوروبری هایی دارند برای وساطت!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها