کد خبر: ۱۲۷۱۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
یک منبع امنیتی مصر گفت که نیروهای امنیتی وابسته به وزارت کشور امروز دوشنبه به طور گسترده در آکادمی پلیس به منظور برگزاری دادگاه رسیدگی به اعتراض نسبت به آزادی«حسنی مبارک»، مستقر شده‌اند.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، امروز دادگاه رسیدگی به اعتراض به آزادی مبارک در قضیه کسب درآمد نامشروع در آکادمی پلیس واقع در التجمع الخامس برگزار می‌شود.

یک منبع امنیتی عالی‌رتبه مصر در این باره اظهار داشت که مبارک را با بالگرد از بیمارستان زندان المزرعه در منطقه زندان‌های طره به آکادمی پلیس انتقال می‌دهند و از باند فرود بالگرد نیز با آمبولانس به جلسه دادگاه منتقل خواهند کرد و پس از پایان جلسه بار دیگر به زندان انتقال خواهند داد.

این منبع امنیتی اظهار داشت که 3 تشکیلات نیروهای امنیت مرکزی و حدود 20 گروه دیگر برای تامین امنیت محیط داخلی آکادمی پلیس بویژه در‌های شماره 1 و 8 مستقر شده‌اند.

وی اشاره کرد که در بیرون از مقر آکادمی پلیس نیز نیروهایی جهت جدایی هواداران مبارک و خانواده‌های شهدا در صورت وقوع درگیری بین آنها، استقرار پیدا کرده‌اند.

«سمیر ابوالمعاطی» مستشار قضایی و رئیس دادگاه استیناف قاهره امروز دوشنبه را به منظور رسیدگی به اعتراض ارائه شده از سوی دادستانی به حکم آزادی مبارک که روز شنبه گذشته از سوی دادگاه جنایی شهر نصر در خصوص اتهامات مبارک مبنی بر کسب درآمد نامشروع صادر شده بود، تعیین کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها