کد خبر: ۱۲۷۴۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

 پانزدهمين جلسه صدقه كتاب با محوريت كتاب «ناگفته‌هاي جنگ» برگزار مي‌شود.

به گزارش كتابستان، کتاب «ناگفته های جنگ» پانزدهمين کتابی است که برای صدقه کتاب انتخاب شده است. کتاب های درباره دفاع مقدس این طرح به نسبت بقیه موضوعات کمی بیشتر شده است و این به دلیل است که کتابستان نوعی فروشگاه تخصصی کتاب های دفاع مقدس هم هست که منتخبی از آثار ناشران برتر را در خود جای داده است.

این کتاب شامل خاطرات شهید «على صیاد شیرازى»فرمانده نیروى زمینى ارتش در دوران جنگ ایران و عراق، از زمان‏ پیروزى انقلاب اسلامى، رویدادهاى اوایل انقلاب، جنگ ایران و عراق تا سال ۱۳۶۲ است.

پیشنهاد تدوین خاطرات سردار صیاد شیرازى در سال ۱۳۷۱ به‏ایشان داده شد و در اولین قدم، گفتگوهاى سعید فخرزاده با این‏ شهید که بر روى ۲۲ نوار کاست در روزهاى پایانى جنگ ضبط شده‏ بود، روى کاغذ آمد. محصول کار در سال 1378 به ایشان ارایه شد تا نظر نهای ى‏شان را در متن اعمال کنند، که در همین سال به شهادت‏ رسیدند.

خاطراتى از پیروزى انقلاب اسلامى/ مبارزه با منافقان و نیروهاى‏ضد انقلاب در اوایل پیروزى انقلاب و طرح‏ریزى و شرکت در عملیات هاى گوناگون به عنوان فرمانده، براى پاکسازى شهرها و مناطقى چون سنندج، بانه، جوانرود، اشنویه، بوکان و… از عوامل و نیروهاى ضد انقلاب/ بررسى نتایج جنگ با ضد انقلاب درکردستان/ اختلاف شهید صیاد با رئیس جمهور وقت «بنى‏ صدر»/توطئه‏ هایى که علیه وى صورت مى‏ گرفت/ خاطراتى از جنگ باعراق و عملیات هاى ثامن‏ الائمه (ع)، طریق‏ القدس، فتح‏ المبین،رمضان، کربلاى ده، محرم، عملیات محدود مسلم بن عقیل و نبرد بیت‏ المقدس و… از جمله موارد مطرح شده در این کتاب است که در۲۲۶ گفتار تدوین و در پایان نیز ۱۳ قطعه عکس ارائه شده است.

این کتاب با ۲۵% تخفیف روز چهارشنبه ۴ اردی بهشت ماه در کتابستان متروی شهدا عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است این کتاب تا کنون ۱۶ بار تجدید چاپ شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها