کد خبر: ۱۲۸۹۴۶
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
گفتگوی ۵۹۸ با محمد خباز در راهروهای مجلس شورای اسلامی:
در خصوص امکان حضور آقای هاشمی در این انتخابات نیز بیان می دارد: به نظر بنده احتمال حضور خاتمی و هاشمی با هم وجود ندارد و اگر آقای خاتمی نیامدند آقای هاشمی بیاید و البته در مورد حضور این آقایان باید از ستادهایشان پرسید. بنده معتقدم که حضور آقای خاتمی می تواند در انتخابات دشمن شکن موثر باشد!!!. برای حضور آقای خاتمی اجماع وجود دارد و خودشان باید اعلام جمع بندی کنند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با نزدیک شدن به روزهای ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد تشدید رایزنی ها و بازی دو جریان هم جهت اصلاحات و کارگزاران برای حضور سید محمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی در ردیف نامزدهای پرشمار این انتخابات هستیم.

تعارفاتی که بیشتر به بازی از پیش تعیین شده ای شبیه است که با خبر سازی رسانه های این جریان در حال ادامه دادن می باشد.

در همین خصوص محمد خباز عضو حزب اعتماد ملی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران حاضر در راهروهای مجلس شورای اسلامی در ادعایی عجیب بهترین راه تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبری را حضور آقای خاتمی می داند که خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در همین خصوص از ایشان سوال نموده است.

خباز با توجه به لزوم تحقق حماسه سیاسی بیان می دارد: اعتقاد ما بر این است که اگر بخواهیم حماسه سیاسی مد نظر رهبری اتفاق بی افتد باید نیروهای قوی وارد صحنه شوند و در جریان اصلاح طلبان قوی ترین نیرو آقای خاتمی است! و کاندیدای طلایی اصلاح طلبان آقای خاتمی است و من اگر جای آقای خاتمی بودم به صحنه می آمدم.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال حضور آقای خاتمی در بین نامزدهای انتخابات آتی به چه میزان می باشد افزود: ایشان هنوز به جمع بندی نرسیده اند و خیلی از نامزدهای اصلاح طلب اگر ایشان بیایند کنار می روند و بنده معتقدم که حضور آقای خاتمی می تواند در انتخابات دشمن شکن موثر باشد!!!. برای حضور آقای خاتمی اجماع وجود دارد و خودشان باید اعلام جمع بندی کنند.

این چهره اصلاح طلب در خصوص امکان حضور آقای هاشمی در این انتخابات نیز بیان می دارد: به نظر بنده احتمال حضور خاتمی و هاشمی با هم وجود ندارد و اگر آقای خاتمی نیامدند آقای هاشمی بیاید و البته در مورد حضور این آقایان باید از ستادهایشان پرسید بنده اطلاع دقیقی ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۴۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۱
بسمه تعالی
فقط باید فریاذ زد آی دزد مردم مواظب باشید که دین ودنیاتونه دزد نزنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۳۱
خاتمی باید بیایید
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۰
كجا بيايد؟
اول بايد محاكمه بشه بعد تا آخر عمر بشينه و توبه كنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها