کد خبر: ۱۲۹۹۸۴
زمان انتشار: ۰۱:۵۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
تصویربرداری سریال ماه رمضانی شبکه یک در حالی ادامه دارد که «جواد عزتی» به جمع بازیگران این سریال پیوسته است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما امروز -11 اردیبهشت ماه- از پشت صحنه سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی بازدید کرد.

بنا بر این گزارش، گروه در حال حاضر در یک قالیشویی مشغول به کار هستند و داستان نیز درباره خانواده ای است که شغل اصلی آنها قالیشویی است.

فرجی در این بازدید از قطعی شدن پخش این سریال در ماه رمضان امسال خبر داد و در بازدید از پشت صحنه این مجموعه شاهد برداشت صحنه های مربوط به گفتگوی اهالی قالیشویی مشتاق بود.

محمد حسین لطیفی کارگردان مجموعه دودکش نیز با اعلام بازی جواد عزتی در این سریال در روزهای آینده، ابراز امیدواری کرد این سریال بتواند لحظات شادی را برای بینندگان خلق کند.

مهدی فرجی مدیر شبکه، رحمان سیفی آزاد مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی، خدیجه مهرابی مدیر طرح و برنامه ریزی و نظارت، سمیرا رستمی مدیر روابط عمومی شبکه یک، فاطمه سعیدی ناظر کیفی و جمعی  از خبرنگاران با حضور در پشت صحنه این سریال در دارآباد، حاضر شدند و شاهد ضبط بخش هایی از این سریال بودند.

سریال «دودکش» که محمد حسین لطیفی کارگردانی آن را برعهده دارد درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد و بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی ، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو،یاس نوروزی، رونیکا محمدی درآن ایفای نقش می کنند.

عوامل پشت دوربین «دودکش» هم عبارتند از: تهیه کننده: زینب تقوایی، کارگردان: محمدحسین لطیفی، مدیر تولید: محمد صادق آذین، تصویربردار: ابراهیم غفوری، امیر امیری، صدابردار: ابراهیم حاتمی، مونتاژ: امیر شیبان خانی، صداگذار: سید علیرضا علویان، گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: محسن نورزی، عکاس: مهدیه لطیفی.

سریال «دودکش» در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تهیه می شود که به مناسبت ماه مبارک رمضان از تیر ماه جاری از این شبکه پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها