أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۰۷۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنگوی وزارت خارجه با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، به کشورهای منطقه توصیه کرد با درایت در مقابل این تجاوزات بایستند.

رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه و اصرار این رژیم در ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه، به کشورهای منطقه توصیه کرد که با درایت در مقابل این تجاوزات بایستند.

وی بر وحدت و انسجام کشورهای منطقه و همگرایی آنها در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی تأکید کرد و حمله اسرائیل به سوریه و هتک حرمت حجربن عدی صحابه پیامبر (ص) را معنادار خواند و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در بین کشورهای اسلامی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها