کد خبر: ۱۳۱۹۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم استقلال گفت: «مي‌خواهيم عمران زاده را به‌عنوان جاسوس به پرسپوليس بفرستيم تا آمار اين تيم را به ما بدهد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ بدون شك فرزاد حاتمي با گل‌هايي كه ابتداي نيم فصل دوم به ثمر رساند نقش عمده‌اي در قهرماني استقلال داشت. هر چند در چند بازي پاياني امير قلعه نويي كمتر از او استفاده كرد آن هم به دليل افت بدني كه حاتمي دچارش شده بود. فرزاد حاتمي حالا كه استقلال قهرمان شده از كسب اين عنوان صحبت مي‌كند و البته مي‌گويد كوچكترين نقش را در اين موفقيت داشته.


* از قهرماني استقلال بگو. عنواني كه با اقتدار به دستش آورديد...
- اين فصل از نظر حمايت‌هاي مادي در شرايط سختي قرار داشتيم ولي از لحاظ معنوي با حمايت هواداران در بهترين وضعيت به سر برديم. اين قهرماني را به هواداران استقلال در سراسر جهان تبريك مي‌گويم و اميدوارم بتوانيم اين عنوان را در ليگ قهرمانان آسيا به دست بياوريم.


* نخستين قهرماني تو در ليگ برتر بود؟
- نه، من با سپاهان هم قهرمان شده بودم و يك بار هم با تراكتور نايب قهرمان. تنها خدا را شكر مي‌كنم كه بدون پاداش قهرمان شديم و دل هواداران را شاد كرديم.


* بدون پاداش؟
- دقيقا بدون دريافت پاداش، تازه خيلي از بازيكنان مبلغ بسيار كمي از قرارداد خود را دريافت كرده‌اند. خود من تنها 25 درصد از پولم را گرفته‌ام. به خاطر هواداران و پيراهن استقلال بازي كرديم و خوشحالم كه توانستيم در پايان قهرمان شويم.


* ولي مي‌گويند پاداش قهرماني شما 15 ميليون است...
- ما كه چيزي نشنيده‌ايم. 2 ماه پيش گفتند پاداش برد مقابل الهلال 4 ميليون است اما اگر شما اين پول را ديده‌ايد من هم ديده‌ام. الان هم در جريان پاداش 15 ميليوني نيستم. ضمن اينكه به نظر من 15 ميليون پاداش ناچيزي است براي قهرماني. ما 67 امتياز گرفته‌ايم و اگر داماش را ببريم يك ركورد فوق‌العاده خلق مي‌كنيم. پس حق بچه‌ها بيشتر از اين رقم‌ها است.


* خودت چرا پول قراردادت را نگرفته‌اي؟
- باشگاه در مضيقه مالي قرار داشت و هيچ حمايتي هم از حاجي فتح‌ا... زاده انجام نشد. من تنها يك بار با فتح‌ا... زاده حرف زدم و ديدم او واقعا تنها است و پولي ندارد كه به من بدهد. ديگر پيش او نرفتم و از پول حرفي نزدم.


* چرا؟
- چون گفتم اگر بروم او پولي ندارد به من بدهد و اذيت مي‌شود. دوست نداشتم احساس بدي به حاجي دست بدهد و او خداي ناكرده پيش من شرمنده شود. تنها از اين ناراحتم كه بين استقلال و پرسپوليس فرق گذاشتند و دو تيم را به يك چشم نديدند.


* در اين هفته‌هاي آخر كمتر بازي كردي. دليلي داشت؟
- من به قلعه نويي حق مي‌دهم كه مرا كمتر بازي داد. بدنم يك افت نسبي داشت و به همين دليل مثل ابتداي نيم فصل دوم آماده نبودم. اميرخان نشان داد كه بازيكن برايش فرقي ندارد و هر كسي كه آماده باشد در تركيب قرار مي‌گيرد. خدا را شكر هر كدام از ما مهاجمان هم به اندازه خودمان گل زديم و توانستيم نقشي داشته باشيم در قهرماني استقلال.


* چند روز پيش گفتي كه چند بازيكن زيرآبت را جلوي قلعه نويي زده‌اند. در اين مورد با او حرف زدي؟
- هنوز فرصتي پيدا نكرده‌ام با اميرخان حرف بزنم.


* كي مي‌خواهي با او حرف بزني؟
- فصل كه تمام شود با او حرف مي‌زنم. اميرخان خيلي تحت فشار بود و خدا را شكر با اين قهرماني فشار از روي او برداشته شد. البته او هميشه نخستين نفر به من گير مي‌داد. مربيان مي‌گفتند چون تو را بيشتر از همه دوست دارد نخستين نفر با تو حرف مي‌زند. حالا هم منتظرم فصل تمام شود تا با قلعه نويي حرف بزنم.


* در جشن قهرماني استقلال در اهواز خيلي فعال نشان دادي. خيلي خوشحال بودي كه روي دوش همه مي‌پريدي؟
- روي سر همه نپريدم. نزديك‌ترين نفر به من جواد نكونام بود كه حدود 10 ثانيه روي كول او بودم. بعد از جواد هم با حنيف عمران زاده خوشحالي كردم.


* گفتي حنيف. واقعا مي‌خواهد به پرسپوليس برود؟
- نه بابا. اين شايعه را معلوم نيست چه كسي به راه انداخته. به نظرم اگر حنيف به پرسپوليس برود اين تيم 50، 60 گل مي‌خورد و به ليگ يك سقوط مي‌كند. اگر حنيف دلش با يك تيم نباشد نمي‌تواند موفق باشد. دل حنيف هم با پرسپوليس نيست و مطمئن باشيد آنقدر سوتي مي‌دهد كه اين تيم را فنا مي‌كند. البته مي‌خواهيم او را به‌عنوان جاسوس به پرسپوليس بفرستيم تا آمار اين تيم را به ما بدهد.


* خودت براي فصل بعد چه برنامه اي داري؟
- من يك سال ديگر با استقلال قرارداد دارم. البته قراردادم مشروط است كه بايد با باشگاه به توافق برسم. بايد همه جوانب را در نظر بگيرم و بهترين تصميم را اتخاذ كنم. نمي خواهم احساسي تصميم بگيرم و به همين خاطر فعلا منتظر آينده هستم.


* در درفشي فر تو را ديده اند. چرا رفته بودي به محل تمرين پرسپوليس؟
- من نرفتم سر تمرين پرسپوليس. خانه دوستم فرشيد، روبروي درفشي فر است و من هم رفتم او را خانه شان برسانم. مدتها مي شد كه نزديك درفشي فر نرفته بودم. فكر مي كنم آخرين بازي ام را در رده جوانان در درفشي فر انجام دادم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها