کد خبر: ۱۳۱۹۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
حراست وزارت ورزش به این نتیجه رسیده است افراد سودجو در بازار سیاه بلیت فروشی در فینال جام حذفی نزدیک به یک میلیون تومان به دست آوردند.

برخورداری رئیس حفاظت فیزیکی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: افراد فرصت طلب در بازی فینال جام حذفی بلیت های غیر قابل فروش را اسکن کردند و به هواداران فروختند.

برخورداری در ادامه اظهار داشت: افراد سودجو 100 قطعه بلیت غیر قابل فروش را در بازی فینال جام حذفی اسکن کردند و به قیمت 5 تا 10 هزار تومان به هواداران فروختند، ما در بررسی هایمان فقط یک مورد از سودجویی ها را پیدا کردیم و مابقی موارد به دستمان نرسیده است.

رئیس حفاظت فیزیکی وزارت ورزش و جوانان گفت ازدیاد جمعیت در فینال جام حذفی یکی از علت های سوء استفاده سودجویان در فروش بلیت های تقلبی به هواداران بوده است.

برخورداری اظهار داشت: در بازی هفته پایانی لیگ برتر بین استقلال و داماش گیلاندر یک طرف بلیت این بازی مهر کنترل شده و در پشت آن غیر قابل فروش را حک کردیم، طرفداران دو تیم باید مراقب سوء استفاده سودجویان باشند و دقت لازم را برای موقع خریدن بلیت انجام دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: در جلسات برگزار شده برای بازی ما بین استقلال و داماش تصمیم گرفته شد که به جز عباسی وزیر ورزش و جوانان، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و فتح اله زاده مدیرعامل استقلال کسی بعد از پایان بازی به داخل زمین نیاید.

وی در ادامه تصریح کرد: به جز این افراد شخص ديگري نباید به داخل زمین بیاید و درخواست های آنها هم مورد قبول ما قرار نمی گیرد، به طور حتم ما و پلیس از آمدن افراد دیگر به زمین بازی جلوگیری می کنیم و اجازه وارد شدن را به آنها نمی دهیم.

وی درباره برگزاری جشن فینال جام حذفی گفت: با تمهیدات صورت گرفته فینال جام حذفی را با نظم و انضباط برگزار کردیم و مورد تحسین همه به خصوص مهمانان خارجی قرار گرفت.

وی درباره قیاس جشن های قبلی با جشن فینال جام حذفی گفت: جشن های قبلی نسبت به الان صد درصد فرق می کند، در جشنهای قبلی اسب داخل زمین می آوردند، لیدرها جام گرفته و قایم می کردند و به بازیکنان نمی دادند، در مجموع جشنهای قبلی با هرج و مرج برگزار می شد.

وی بیان کرد: جشن فینال جام حذفی آبروی نظام را حفظ کرد، ما از این بهتر هم می توانیم جشن برگزار کنیم.

وی درباره مکان اهدای مدالهای تیم قهرمان لیگ برتر گفت: همان مکان فینال حذفی را برای قرار گرفتن تیم قهرمان لیگ برتر در نظر گرفتیم و هیچ گونه جابجایی نداریم.

وی درباره تمهیدات در نظر گرفته برای ازدیار جمعیت در بازی استقللا با داماش گیلان گفت: این بازی با فینال جام حذفی فرق می کند، بازی سپاهان با پرسپولیس در فینال جام حذفی حساس بود و جمعیت زیادی آمده بودند به هر حال ما تهمیدات لازم را برای برگزاری بازی آخر و جشن قهرمانی استقلال در آزادی در نظر گرفتیم.

وی درباره زمان ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته جلسه ما با سازمان لیگ فردا ساعت 12 برگزار می شود و ساعت ورود تماشاگران را مشخص می کنیم.

وی درباره قرار گرفتن افراد در جایگاه ويژه گفت: در اين قسمت ورزشگاه آزادی 630 تا صندلی شماره گذاری شدند بر اساس این صندلی ها باید افراد در جایگاه ویژه قرار بگیرند

برخورداری گفت: برخی از دوستان رعایت نمی کند و برای حضور در جایگاه ویژه چهار همراه با خود می آورند، ما از آنها توقع داریم که به همان تعداد بلیتی که دارند در جایگاه ویژه قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: ردیف اول جایگاه ویژه، مربوط به مدیران فوتبال است.

پیشکسوتان درردیف دوم قرار می گیرند و بازیکنان ذخیره در ردیف سوم جای می گیرند، در مجموع 630 نفر می توانند در جایگاه ویژه بنشینند که بر خلاف مقررات 100 هزار نفر درخواست کننده برای نشستن در جایگاه ويژه هستند.

رئیس حفاظت فیزیکی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: برخی از بازی ها ما مجبور شدیم که از ورود افراد اضافی به جایگاه ویژه جلوگیری و آنها را به بیرون از محوطه هدایت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها