کد خبر: ۱۳۴۳۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
شاکری:
سخنگوی جبهه حماسه سازان اظهار داشت: اگر هاشمی تا آخر بماند 24 خرداد از بین زاکانی و جلیلی قطعا یک نفر خواهد ماند و این دو نفر با هم رقابت نخواهند کرد.
به گزارش 598، مجتبی شاکری سخنگوی سیاسی «جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی» در جمع خبرنگاران، در خصوص زمان اعلام برنامه های علیرضا زاکانی کاندیدای این جبهه به شورای نگهبان گفت: طبق قرار قبلی، دیروز عصر (چهارشنبه) زاکانی برای ارائه برنامه‌های خود به شورای نگهبان رفت ولی به جهت فشردگی بررسی‌ها و همچنین تمدید زمان آن که از سوی سخنگوی این شورا هم اعلام شد، ارائه برنامه‌های زاکانی و بررسی آنها در شورای نگهبان به ابتدای هفته آینده موکول شده است و لذا تاکنون در مورد نامزد این جبهه بررسی صورت نگرفته است.

سخنگوی جبهه حماسه سازان همچنین اظهار داشت: براساس معیارهایی چون توانمندی اجرایی و اشراف سیاسی و سابقه درخشان فسادستیزی، زاکانی نامزد اصلح جبهه حماسه سازان است، اما همانطورکه قبلا در نشست خبری این جبهه اعلام کرده بودیم که تحولات آینده را بررسی می کنیم، با حضور هاشمی در انتخابات، هریک از آقایان زاکانی و جلیلی که قابلیت پیروزی بر هاشمی را از خود نشان دهد نامزد نهایی این جبهه خواهد بود.

شاکری افزود: زاکانی و جلیلی در صحنه می مانند تا در هفته آخر وضعیت اقبال مردمی و توان مقابله شان با هاشمی معلوم شود.

وی با بیان اینکه ما هیچ گونه تعصب گروهی نداریم گفت: اگر هاشمی تا آخر بماند 24 خرداد از بین زاکانی و جلیلی قطعا یک نفر خواهد ماند و این دو نفر با هم رقابت نخواهند کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
خواهشن آقای جلیلی را به زاکانی نچسبانید !!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
خوش خيال ها
پاسخ
حماسه سازان میمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اینگونه خبر ها به مذاق صبح میمه (صبح کارگزاران سازندگی یا صبح هاشمی)ونظرات مردمی گزینشی ان خوش نمی اید/ خبر و نظرات مردمی گزینشی صبح میمه:حاجی و درخواست رد صلاحیت هاشمی

حاجی

حسینعلی حاجی دلیگانی از امضا کنندگان نامه درخواست رد صلاحیت هاشمی از شورای نگهبان با بیان این مطلب در گفتگو با فرارو گفت: که این درخواست اجباری برای شورای نگهبان به دنبال نخواهد داشت چرا که این نهاد جایگاه قانونی خاص خود را در اختیار دارد و هیچ فرد و گروهی نمی تواند به آن فشاری وارد کند.

نماینده شاهین شهر درباره دلایل تهیه چنین نامه هایی در مجلس علیه هاشمی رفسنجانی گفت: امام و ولی جامعه مسلمین، یعنی مقام معظم رهبری، یک معیار و خط کشی درمورد فتنه ۸۸ ارایه کردند و بر اساس آن اعلام کردند که برخی خواص در این فتنه مردود شدند که از جمله آن مردود شدگان علی اکبر هاشمی رفسنجانی بود.

وی با بیان اینکه به هر حال فتنه ۸۸ آزمونی بود که در آن برخی مردود و برخی قبول شدند گفت: به هر حال آزمون یک بار برگزار شده، وقتی که عده ای در آن آزمون رد شده اند چه دلیلی دارد که بار دیگر آنها مورد محک و آزمون قرار بگیرند و بهتر است در آزمون شورای نگهبان با در نظر گرفتن سوابق گذشته این افراد باز هم رد شوند.

حاجی دلیگانی درباره اینکه بر چه اساسی هاشمی رفسنجانی را از خواص مردود می داند گفت: به هر حال آقای هاشمی پس از فتنه ۸۸ بر اساس معیار و خط کشی که امام جامعه تعیین و بر پایه آن اتمام حجت کردند حاضر نشد آن معیار را مد نظر قرار دهد و پشت مقام معظم رهبری بایستد بر این اساس ایشان مردود فتنه ۸۸ هستند.

وی پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری سال گذشته یعنی سه سال بعد از وقایع سال ۸۸ ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تمدید کردند و آیا این به معنای آن نیست که ایشان از نظر مقام معظم رهبری در فهرست خواص مردود نمی گنجد نیز گفت: اصلا این تمدید مسوولیت چنین معنایی را ندارد. مقام معظم رهبری به هر حال با وجود آنکه آقای هاشمی مردود آزمون ۸۸ شده اند حاضر می شود یک پست و مسوولیتی به ایشان واگذار کند اما این به معنای آن نیست که ایشان صلاحیت داشته باشند که بتواند پست و مسوولیت خطیر ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد.

این نمانیده امضا کننده نامه درخواست رد صلاحیت هاشمی افزود: ریاست جمهوری مسوولیت خطیری است به خصوص در شرایط کنونی که کشور در آن قرار دارد و هر کسی صلاحیت آن را ندارد که این مسوولیت را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: آقای هاشمی هم با سابقه دو دوره ریاست مجلس و دو دوره ریاست جمهوری کارنامه قابل قبولی از خود به جا نگذاشته اند که بر اساس آن بشود یک بار دیگر به ایشان اعتماد کرد و سکان هدایت قوه مجریه را به ایشان سپرد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: همچنین پس از پایان دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی، ایشان ۱۶ سال عملا مسوولیت اجرایی قابل توجه ای بر عهده نداشته اند که بتواند قابلیت خود را برای بر عهده گرفتن مسوولیت ریاست جمهوری اثبات کند ضمن آنکه سن ایشان هم آنقدر بالا رفته است که نتواند از پس چنین مسوولیتی بر آید.

نماینده شاهین شهر در ادامه گفت: جدا از همه نواقصی که آقای هاشمی دارد و بر اساس آن ایشان حائز صلاحیت انتخاب شدن به عنوان رییس جمهوری نیستند یک نقص بزرگتر دیگر هم دارند که بر اساس آن بدون تردید باید روی نام او در انتخابات قلم قرمز کشید و آن تغییر رویکرد و دیدگاه هاشمی است.

وی افزود: جریان چپ که اکنون به اصلاح طلب معروف شده اند در دوران ریاست جمهوری هاشمی بیشترین انتقادات راعلیه او مطرح می کردند و بدترین فضا سازی ها را علیه او به راه انداختند اما کم کم همین جریان به خصوص پس از فتنه ۸۸ حامی و مدافع هاشمی شد دو هاشمی هم احساس نزدیکی به این جریان کرد.

این نمانیده امضا کننده نامه درخواست رد صلاحیت هاشمی در خاتمه تاکید کرد: این تغییر نه از جانب اصلاح طلبان است بلکه از جانب هاشمی است که سعی کرده است اطرافیان این گفتمان سیاسی را زیر پر و بال خود بگیرد به طوری که اکنون تمامی مدافعان اصلاحات و جنبش سبز و حامیان میر حسین موسوی و مهدی کروبی از مدافعان هاشمی شده اند.



۱۰ ديدگاه مطلب براي " حاجی و درخواست رد صلاحیت هاشمی " ارسال شده است.

دهاتی می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۱۰:۱۷ ق.ظ

نمی دونم دلیل این همه فضا سازی علیه هاشمی چیه ؟
میگن “وقتی شیر وارد شود صدای کفتارها بلند میشود”
جناب آقای حاجی :رسایی و فلاحیان طناب پوسیده هستند که شما بهش چنگ زدید
پاسخ دادن
فرهنگی می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۱۰:۳۴ ق.ظ

با سلام در شرایطی که همه تلاش میکنند هاشمی بیایید و کشور و مردم را از این وضعیت نجات دهد نظر نماینده ما خیلی جالب است. اقای حاجی لطفا زیاد تند نروید . …….. در ضمن این را بدانید هاشمی از ارکان انقلاب هست و خواهد بود . ( اما بعضی مستاجر انقلابند .)
پاسخ دادن
بی فرهنگی می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۷:۲۷ ب.ظ

ننجون کروبی هم فهمیده هاشمی کیه!
پاسخ دادن
میمه ای می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۴:۰۳ ب.ظ

آقای حاجی در همه کارها پیشرو هستند . حتی جلوتر از رهبری؟؟؟؟؟آقا مگر رهبری با کسی رودربایستی دارند ؟؟؟
پاسخ دادن
پرس می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۵:۲۶ ب.ظ

به سلامتی هاشمی و همه قرمز ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ دادن
منوچهر می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۶:۰۸ ب.ظ

اقای حاجی تو این چند وقت نامه رد صلاحیت خیلیا راامضا کرده اند دست مریزاد دم از چی میزنید جناب اسلام و حکومت عدل علی.زیر اب زنی تا چه حد
پاسخ دادن
سلامت می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۶:۵۹ ب.ظ

ایشان چطور به خود اجازه می دهد به جای رهبری نظر دهد مگر ایشان از نیت آقا اطلاع دارد آقای حاجی بهتر است پاسخ گوی مردم میمه در رابطه با انتقال شبکه بهداشت به بیمارستان باشد کاری که در هیچ کجای ایران سابقه ندارد با این کارشان وفریب آقای بیک حسن ضربه بزرگی به میمه زدند در ضمن مشخص شده که تنها عامل شهرستان نشدن میمه آقای حاجی است آقای روستا از اعضای اتاق فکر آقای حاجی هرچند خوب استدلال کرد وخود را خیلی دوستار میمه نشان داد وما اهالی میمه هم در مسجد کلی ذوق کردیم اما دلایل ایشان برای بردن خانه بهداشت خیلی …… است اگر کارمندان شبکه بهداشت سر وقت به سر کار خود نمی روند این ضعف مدیریت ونظارت شماست کمی جمعیت وکمبود بودجه دلیل نمی شود خلاصه میمه شده موش آزمایشگاهی این آقایان ومانند آخرای دولت احمدی نژاد شده خدا آخر وعاقبت مارا با مسوولانی مثل آقای احمدی نژاد وحاجی وروستا به خیر کند به قول معروف شهر که کلانتر نداشته باشد قورباغه هفت تیر کش می شود
پاسخ دادن
داداش می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۹:۲۹ ب.ظ

بعضیها فکر میکنند با بی احترامی به بزرگان کسی میشوند
نه عزیز مشک آن است که خود ببوید………
پاسخ دادن
محسن.ج می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۹:۳۳ ب.ظ

حاجی جون دمت گرم….مردی به مولا….
پاسخ دادن
میمه ای دور از وطن می‌گه:
۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ۹:۳۸ ب.ظ

چرا بعضی بی مایه ها از آمدن مرد معتدلی که همیشه تلاش داشته نیروها و زحمتکشان انقلاب ( شامل همه جناهها )را گرد هم نگه دارد هراس دارند ؟؟؟ چرا تلاش دارند گرد رهبری را از نیروهای ارزشمند و زحمتکشیده انقلاب خالی کنند ؟؟ راستی اینها برای آینده کشور و انقلاب و زمان بعد از آیت ا.. خامنه ای چه نقشه ای در سر دارند ؟؟؟
پاسخ دادن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اگه زاکانی بمونه همون بهتر که ما برویم به مشایی رای بدیم.
پاسخ
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ای کاش آقای هاشمی می تونست مدیریت بیت خودشان را به مردم ایران به نمایش میگذاشت و شجاعت داشت که از اغتشاشگری مثل فائزه و مهدی و ... تبری می جست .
اما حیف.....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها