أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۶۷۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
پلیس شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان بدنبال هلاکت یک شرور مسلح فراری راز 6 فقره قتل و سرقت مسلحانه را کشف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، این شرور و سارق مسلح فراری شهسوار . ح معروف به زین‌الدینی است که اواخر اردیبهشت امسال در حالی که با چند نفر دیگر از همدستانش قصد داشتند سرقت مسلحانه دیگری را در شهرستان ایرانشهر انجام دهند با اقدامات اطلاعاتی و به موقع پلیس نقشه آنان پیش از اجرا توسط پلیس کشف شد.

بنابر این گزارش، در پی اعلام اخباری مبنی بر این‌که شماری شرور مسلح در یکی از جاده‌های ایست و بازرسی فلکه‌ی قدیم چابهار پاتوق کرده و قصد سرقت دارند به علت اهمیت موضوع تیمی به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر برای شناسایی و بررسی صحت و سقم ماجرا به محل اعزام و موفق شدند با تحت نظر قرار دادن محل اعلامی این اشرار مسلح را شناسایی کنند.

ماموران انتظامی به محض مشاهده این افراد مسلح برای دستگیری آنان وارد عمل شدند که اشرار مسلح نیز با سلاح‌هایی که در اختیار داشتند بر روی ماموران آتش گشودند.

سرهنگ «علی ملکی آهنگران» فرمانده انتظامی ایرانشهر با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: افراد مسلح که بدون توجه به دستورات پلیس به تیراندازی خود ادامه می‌دادند با آتش پرحجم پلیس زمین‌گیر شده و چاره‌ای جز فرار نداشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در این درگیری مسلحانه یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسید و از وی یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد و شرور دیگری به نام احسان . الف نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ایرانشهر گفت: با بررسی‌های پلیس آگاهی ایرانشهر مشخص شد این شرور معدوم در فروردین 86 به اتهام سرقت مسلحانه روانه زندان شده بود و پس از آزاد شدن از زندان به اتهام تیراندازی مسلحانه در شهریور 91 به سمت یکی از شهروندان، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف به منزل یکی از شهروندان ایرانشهری که به قتل وی منجر شد در بهمن 91 ، سرقت مسلحانه مبلغ یک میلیون و 700 هزار تومان وجه نقد از راننده یک خودرو نیسان در جاده‌ی خاکی سرزه به تمپ ریگان این شهرستان در 20 فروردین امسال تحت تعقیب مراجع قضایی قرار دارد.

سرهنگ آهنگران یادآور شد: از دیگر سوابق ننگین این شرور مسلح به سرقت مسلحانه یک وانت نیسان در شهرک بافت بلوچ در 13 اسفند سال پیش، قتل مسلحانه یکی از شهروندان ایرانشهری در آبان 90 و سرقت مسلحانه یک دستگاه پژو 405 در 26 اسفند پارسال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها