کد خبر: ۱۳۹۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
دادستان عمومي و انقلاب قم با اشاره به مشکلاتي که برخي از کاروان‌هاي عروسي در سطح شهر ايجاد مي‌کنند، تاکيد کرد: با هماهنگي نيروي انتظامي، کاروان‌هاي عروسي که اقدام به برهم زدن نظم شهر كرده و مشکلات ترافيکي ايجاد كنند، متوقف شده و به‌صورت جدي با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مصطفي برزگر گنجي در نشست مطبوعاتي اجراي طرح مشترک ارتقاي امنيت اجتماعي که در قرارگاه عملياتي حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اجراي اين طرح اظهار كرد: وقتي ارگان‌هاي مختلف نظام، صميميت و هماهنگي نزديک با هم داشته باشند مردم از نتيجه آن بهرمند شده و رضايتمندي مردم موجب رضايت حق‌تعالي خواهد شد.

وي با اشاره به ويژگي‌ها و موقعيت حساس شهر قم ادامه داد: وضعيت قم وضعيت خاصي است و همه هدف ما اين است که اين شهر را همانگونه که مد نظر مراجع، علما و مردم متدين قم است، اداره کنيم.

دادستان قم در مورد برخورد با کاروان‌هاي عروسي که در سطح شهر اخلال ايجاد مي‌کنند خاطرنشان كرد: شماره پلاک متخلفان به مرکز گزارش شده و در اولين فرصت راننده متخلف به آگاهي احضار و طبق قانون به جرم اخلال در امنيت عمومي به حبس تا سه ماه و يک روز محکوم خواهد شد.

گنجي در ادامه به حمل حيوانات در قم اشاره كرد و گفت: بعضا به صورت محدود مشاهده مي‌شود که برخي افراد، حيواناتي را در خيابان با خود حمل مي‌کنند. اين افراد نيز از طرف مرجع قضايي بازداشت شده و حيوانات آنها تحويل شهرداري خواهد شد تا در مکاني که آماده شده نگهداري شوند.

وي در پايان اظهار كرد: مردم اطلاعات خود را در خصوص اراذل و اوباش، خرده‌فروشان مواد مخدر و اخلال‌گران در نظم عمومي در اختيار مراجع قضايي قرار دهند تا پس از بررسي و اتمام مرحله تحقيقات، در صورت محرز شدن جرم با عاملان برخورد جدي و شديد صورت گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام
لطفا یک فکری هم برای این خانمها که سگشان را در خیابانها گردش میدهند و رفع حاجت سگهایشان کنار پیاده روها دیده میشود بکنید. چند بار به ایشان تذکر دادم ولی اعصابم خورد شد . با تشکر
گیشا- خ بلوچستان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها