کد خبر: ۱۳۹۶۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
عضو هیئت موسس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سعید جلیلی عملکرد و نگاهش به سمت رهبری معظم است و سوابق وی این را در رفتار و عمل در مقاطع مختلف ثابت کرده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی یوسف‌پور صبح امروز در جمع حامیان جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ائتلاف‌های صورت‌گرفته در اردوگاه اصولگرایان، اظهار کرد: دو ائتلاف در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در این اردوگاه شکل گرفت که هر دو از جمله نامزدهای ائتلاف 1+2 اعلام کردند که در نهایت به اجماع خواهند رسید و حتی گفتند که اگر این کار را نکردیم به مسلمان بودنمان شک کنید.

وی افزود: در صورتی که ائتلاف 1+2 به اجماع واحدی می‌رسید دیگر نیازی به آمدن چهره‌ جدیدی در عرصه انتخابات به نام سعید جلیلی نبود.

یوسف‌پور با بیان اینکه با شوخی و تعارف نمی‌شود کشورداری کرد، اذعان داشت: کشورداری سیاسیونی می‌خواهد که 30 سال آینده را ببینند نه اینکه فقط به حفظ منافع خود بیندیشند.

عضو هیئت موسس جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به معیارهای مورد نیاز برای انتخاب نامزد اصلح تاکید کرد: ما باید اداره امور کشور را به کسی بسپاریم که در عمل و رفتار نزدیک به فرمایشات امام و مقام معظم رهبری باشد.

* اقدامات چشمگیر احمدی نژاد در دوره اول ریاست جمهوری

وی با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد در چهار سال اول منشا اقدامات بسیاری برای کشور بود، ادامه داد: سفرهای استانی دولت و طرح مسکن‌مهر به عنوان دو طرح ملی و احداث راه‌آهن شیراز به اصفهان و افتتاح تونل گردنه رخ در چهارمحال و بختیاری به عنوان دو طرح استانی – منطقه‎ای از جمله اقدامات ارزشمند این دولت به شمار می‌رود.

یوسف‌پور ادامه داد: در دوره دوم دولت احمدی‌نژاد جریانی انحرافی در دولت شکل گرفت که در نهایت اصولگرایان محکم جلوی آن ایستادند اما در مجموع جریان انحرافی ضربات زیادی به رئیس‌جمهور وارد کرد.

وی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر نزدیکی سعید جلیلی به دولت و جریان انحرافی، تصریح کرد: شما مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری بنده و دوست خوب من آقای پرویز فتاح وزیر سابق نیرو را به خوبی به عنوان افراد وفادار به نظام می‌شناسید و اگر به این نتیجه رسیدند که ما که اکنون از حامیان آقای جلیلی هستیم، با جریان انحرافی نسبتی داریم آن وقت می‌توانند بگویید که آقای جلیلی نیز نامزد جریان انحرافی است.

*خبر برکناری جلیلی محرمانه بود

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور زمانی که آقای مصلحی وزیر اطلاعات را برکنار کرد، همزمان با آن؛ آقای جلیلی را نیز عزل کرد اما به واسطه محرمانه بودن اخبار شورای عالی امنیت ملی و نمایندگی جلیلی از سوی رهبر معظم انقلاب، خبر برکناری وی محرمانه ماند.

یوسف‌پور با بیان اینکه برای رای دادن و انتخاب گزینه اصلح برای اداره امور کشور برای چهار سال نیاز به مجوز شرعی داریم، گفت: باید دید که مجتهدان ما چه کسی را تایید می‌کنند و آن وقت می‌توانیم به یک جمع‌بندی مناسب برای انتخاب فرد اصلح برسیم.

صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز به نتایج برخی نظرسنجی‎های معتبر صورت گرفته اشاره و خاطرنشان کرد: تا این لحظه بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها محمدباقر قالیباف با وجود کاهش آرای وی در روزهای اخیر همچنان در صدر قرار دارد و بعد از آن جلیلی، روحانی، رضایی و ولایتی در رتبه‎های بعد قرار دارند.

*انصراف حداد عادل وزنه آرای جلیلی را سنگین‌تر کرد

وی با بیان اینکه انتخابات شوخی‌بردار نیست، افزود: اکنون که آقای حداد عادل انصراف خود را از نامزدی اعلام کرده‌اند، وزنه آرای جلیلی سنگین‌تر هم خواهد شد و اصولگرایان باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

یوسف‌پور گفت: حوزه سیاست حوزه بسیار خطرناکی است و حب ریاست آخرین حبی است که از دل انسان بیرون می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: همه نامزدها برنامه‌های خود برای اداره کشور در چهار سال آینده را ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها خوب و برخی دیگر ضعیف است.

این فعال سیاسی ادامه داد: آنچه که مهم‌تر از برنامه‌های کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است، تیمی است که رئیس‌جمهور برای اداره کشور انتخاب می‌کند.

یوسف‌پور اذعان داشت: وقتی می‌گوییم اولویت ما اقتصاد است باید دولت و وزرا دغدغه زیادی داشته باشند و رئیس‌جمهور وقت ویژه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی بگذارد.

*هاشمی پشت سر روحانی است

وی به وضعیت اردوگاه اصلاح‌طلبان هم اشاره کرد و گفت: آقای عارف در حضور مردم قسم یاد کرده که از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری کنار نمی‌رود و اما آنچه مشخص شد این است که اصلاح‌طلبان پشت او را خالی کرده و از حسن روحانی حمایت کردند.

یوسف‌پور ادامه داد: هاشمی رفسنجانی به صورت غیر محسوس پشت سر روحانی است ولی هنوز حمایت خود را علنی نکرده است.

وی با اشاره به معیارهای مد نظر خود برای حمایت از سعید جلیلی، افزود: سعید جلیلی عملکرد و نگاهش به سمت رهبری معظم است و سوابق وی این را در رفتار و عمل چه در زمان جنگ و چه در زمان وزارت خارجه و یا در زمان دبیر شورای عالی امنیت ملی ثابت کرده است.

برادر سرداران شهید زال و نجف یوسف‌پور افزود: برادر شهیدم زال وصیت کرده که همواره کارهای خود را فقط برای خدا انجام دهید و هیچ وقت خدا و دین اسلام را فراموش نکنید و بنده نیز با تاسی از فرمایشات امام، مقام معظم رهبری و به جهت پاسداری از خون شهدا حمایت از سعید جلیلی را برای خودم حجت می‌دانم.

صاحب امتیاز روزنامه «سیاست روز»، پیروی از ولایت فقیه را خط قرمز خود دانست و افزود: در شروع دولت دهم باوجود اینکه برای تصدی وزارت ‌نیرو برنامه داده بودم ولی وقتی متوجه عدم توجه به نامه رهبری انقلاب پس از هفت روز از سوی رئیس جمهور شدم در روزنامه سیاست روز به شدت به این موضوع انتقاد کردم و با توجه به اینکه می‌گفتند ممکن است با این اقدام پست وزارت را از دست بدهی ولی من به خاطر اعتقادم عطای وزارت را به لقایش بخشیدم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها