کد خبر: ۱۳۹۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
 برنا - فیلمبرداری فیلم سینمایی «بزن بریم بهشت» به نویسندگی و كارگردانی مصطفی كیایی در شهرك دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

براساس این گزارش تا كنون 30 درصد از فیلمبرداری این فیلم انجام شده است و كار تا 20 روز دیگر در شهرك دفاع مقدس ادامه دارد. پس از آن نیز بقیه مراحل فیلمبرداری در لوكیشن‌های تهران انجام می‌شود. این فیلم مضمونی اجتماعی با رگه های طنز دارد.



در خلاصه قصه آمده است : در اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ مردی حدودا 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم های ویدئویی است . او در اثر یك اتفاق در می یابد كه توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند. او برای اینكه پس از مرگش نامی از او باقی بماند و خانواده‌اش هم منتفع شوند تصمیم می گیرند برای دستیابی به این اهداف به جبهه برود و شهید شود اما هر چه تلاش می كند شهادت برای او دست نیافتنی خواهد بود .



مهدی هاشمی ، مسعود كرامتی ، ژاله صامتی ، سعید آقاخانی ، محسن كیایی ، بهشاد شریفیان ،علی كوچكی ،امیر عزیزی ، پوریا رحیمی ، زهره بختیاری ،ملودی آرام نیا ، مسعود انتظاری ،محمد حاج حسینی ، علی گلزاده ،علی زمانی ، علیرضا رشیدی ، كاظم نجارزاده ، یوسف قلیچ و مهدی فقیه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.



عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و كارگردان : مصطفی كیایی، مدیر فیلمبرداری وتهیه كننده :رضا رخشان ، مجری طرح : محمد حسین عامری پویا، مدیر صدابرداری :امیر نوبخت، طراح صحنه و لباس : فرامرز بادرامپور، عكاس : نادر فوقانی.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها