کد خبر: ۱۴۰۷۱۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: انتخابات 24 خرداد در استان اردبیل در کمال آرامش، نظم و امنیت برگزار شد و نسبت به دوره‌های گذشته کمترین چالش‌های امنیتی را شاهد بودیم.

امیر ابراهیم کریمخانی دقایقی پیش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده تمام شایعات مطرح شده در خصوص درگیری نیروی انتظامی با برخی از طرفداران و مبلغان کاندیداها را تکذیب می‌کنم و ما به جز چند مورد مشکل جزئی در یکی از روستاهای گرمی و مداخله به موقع در دعوا و درگیری طرفداران دو کاندیدا هیچ مشکل خاصی در برقراری امنیت نداشتیم.

وی عنوان کرد: همه شهرهای استان در حفظ امنیت و آرامش در جایگاه ممتاز قرار دارند اما امنیت برقرار شده در مرکز استان نسبت به دوره‌های گذشته بسیار شاخص و ممتاز بوده است.

این مسئول انتظامی از برخورد جدی با حاشیه‌سازان و خرید و فروش‌کننده احتمالی آرا و برخی تخلفات آشکار در این حوزه خبر داد و افزود: نیروی انتظامی بدون اغماض اقدام به برخورد جدی و قانونی با متخلفان کرده است.

برنامه‌های کاندیداهای پیروز و کارناوال شادی آنها باید با مجوز نیروی انتظامی باشد

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سئوال که در صورت راه‌اندازی کارناوال‌های شادی توسط کاندیداهای پیروز نیروی انتظامی چه رویکردی خواهد داشت، تصریح کرد: تمامی تجمعات و برگزاری برنامه‌های شادی و راه‌اندازی کارناوال‌ها باید با مجوز رسمی نیروی انتظامی و مراجع قانونی باشد.

کریمخانی به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: هیچ حرکت غیر‌قانونی در این زمینه مورد قبول نیست و نیروی انتظامی به جد با عوامل تخلف برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها