کد خبر: ۱۴۱۹۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ ایران با برد كره در خاك اين كشور برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد كه حواشي آن را در ذيل مرور مي كنيم:


* هواداران ایرانی با پرچمی بزرگ از ایران وارد ورزشگاه شدند. ورودی آنها در شماره 3 است. آنها که از نقاط مختلف دنیا خود را به اولسان رسانده اند در طبقه دوم ضلع شرقی این ورزشگاه سه طبقه ای جای گرفته اند. در حال حاضر حدود 100 ایرانی در استادیوم مونسو حضور دارند اما رفته رفته به تعدادشان افزوده می شود.


* بازیکنان ایرانی و کره ای در میان سر و صدای کر کننده هواداران دو تیم وارد ورزشگاه شدند. خلعتبری، احسان حاج صفی، علیرضا حقیقی و قاسم دهنوی نخستین بازیکنان ایرانی بودند که به زمین چمن وارد شدند.حاج صفی و امید ابراهیمی عکس یادگاری گرفتند.


* جایگاه هواداران ایرانی هم تقریبا کامل شده است. بخش بزرگی از تماشاگران ایرانی با پیراهن‌های سفید یک دست در استادیوم حضور دارند.


* بازیکنان ایرانی با پیراهن قرمز رنگ وارد زمین چمن شدند.


* بازیکنان ایران زیر نظر مربی بدنساز و امید نمازی بدن‌های خود را آماده بازی می‌کنند اما بازیکنان کره‌ای از پشت محوطه جریمه مشغول شوت‌زنی هستند.


* جایگاه تماشاگران ایرانی به طور کامل پر شده است. با وجود اینکه خبرنگاران در بخش روبه‌رویی جایگاه تماشاگران ایرانی حضور دارند و سر و صدای زیادی توسط هواداران کره‌ای و ادوات صوتی موجود در ورزشگاه تولید شده اما تشویق تماشاگران پرشور ایرانی هم با به وضوح شنیده می‌شود.


* بازیکنان ایران هم تمرین با توپ را آغاز کرده‌اند. آنها با تقسیم شدن به دو گروه زرد و قرمز مشغول بازی درون تیمی و پاسکاری هستند.


* بازیکنان دو تیم در میان سر و صدای فراوان تماشاگران کره ای وارد استادیوم شدند تا دقایقی دیگر بازی را آغاز کنند.


* علی کفاشیان، محمد عباسی، نماینده فیفا به همراه سفیر ایران وارد زمین چمن شدند و بازیکنان دو تیم دست دادند.


* سرود دو کشور در میان احترام تماشاگران دو کشور پخش شد. بخشی از تماشاگران ایرانی در طبقه اول مستقر هستند.


* بازیکنان تیم ملی ایران عکسی تیمی انداختند.


* صدای تماشاگران ایرانی که بلند می‌شود، کره‌ای‌ها بر شدت صدای تشویق خود اضافه می‌کنند. "ایرانی با غیرت" و "یا علی مدد" دو شعار اصلی تماشاگران ایرانی در استادیوم است.


* جو ورزشگاه به صورت وحشتناکی به سود کره‌ای‌هاست. آنها به کوچکترین حرکت بازیکنان دو تیم واکنش نشان می‌دهند. تماشاگران ایرانی هم با شعارهایشان بازیکنان تیم ملی ایران را به حمله تشویق می کنند.


* پانزده دقیقه پس از شروع بازی کارلوس کی‌روش به کنار خط آمد. او با آرامش به بازیکنان تذکر می‌دهد.


* کارلوس کی‌روش به کمک داور تذکر داد که بازیکنان کره‌ای هنگام پرش از آرنج خود استفاده می‌کنند. استفاده از آرنج توسط کره‌ای‌ها یکی از نگرانی‌های بزرگ کی‌روش پیش از شروع بازی بود. او به خاطر اعتراض‌هایش به این حربه‌ی کره‌ای ها در بازی رفت از سوی عمر عبدالبشیر داور سنگاپوری از زمین بازی اخراج شد.


* جواد نکونام و آندرانیک تیموریان بیش از همه در جریان بازی با بازیکنان صحبت می کنند. کاپیتان تیم ملی در نیمه نخست چند باری با تان های داوری چینی صحبت کرد.


* پس از پایان سوت نیمه نخست بازیکنان ذخیره به استقبال بازیکنان اصلی ایران آمدند.


* بر خلاف بازیکنان ذخیره کره که با پایان نیمه نخست در زمین مانده‌اند و تمرین می‌کنند اما تمامی بازیکنان ایران به رختکن رفته‌اند تا آماده شروع نیمه دوم شوند.


* آندرانیک تیموریان از داور چینی کارت زرد گرفت تا با دریافت سه کارت زرد خشن‌ترین بازیکن ایرانی در طول این رقابت‌ها باشد.


* بعد از گل ایران دو تماشاگر ایرانی پرچم به دست در میان تماشاگران کره ای دور افتخار زدند.


* تماشاگران کره‌ای که صعود به عنوان تیم نخست را با نتیجه فعلی از دست رفته می‌بینند بر شدت سر و صدای خود افزوده‌اند.


* 4 دقیقه زمان تلف شده از سوی داور چهارم این بازی اعلام شد.


* در زمان تلف شده تمامی بازیکنان کره جنوبی در زمین تیم ملی ایران بودند اما درخشش رحمان احمدی مانع از گلزنی کره ای های چشم بادامی شد.


* ایران با پیروزی برابر کره جنوبی به جام جهانی 2014 برزیل راه یافت.


* بازیکنان ایران با پرچم های سبز، سفید و قرمز دور افتخار در ورزشگاه مونسوی کره جنوبی زدند.


* رضا قوچان نژاد بهترین بازیکن زمین معرفی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها