کد خبر: ۱۴۵۷۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۲ تير ۱۳۹۲
اگر فاسق خبری برای شما آورد، تبیین کنید. اخیراً برخی سایت های ضد انقلاب با تیتر ها و عناوین کذب و جعلی، از مصاحبه اینجانب سوء استفاده کرده و کلمات و نسبت های دروغی را مطرح کرده اند که این جانب بشدّت آن ها را تکذیب می کنم و مسئولین همه رسانه ها را به رعایت اخلاق و انصاف توصیه می نمایم.

صابر نیوز- پس از مصاحبه ای که از قول حجت الاسلام و المسلمین غرویان پیرامون علامه مصباح یزدی و موسسه امام خمینی (ره) انجام گرفت و پاسخی که صابرنیوز نسبت به آن مصاحبه منتشر کرد، حجت الاسلام غرویان مصاحبه ای اختصاصی با صابرنیوز انجام داد و پیرامون مطلبی که از وی در آن مصاحبه توضیحاتی داد، این مصاحبه در ادامه تقدیم می گردد:

حجت الاسلام غرویان گفتگویی اختصاصی با صابرنیوز  پیرامون نقل قول هایی که از طرف وی در مصاحبه اخیر نقل شده بود اظهار داشت: قال الله تبارک و تعالی:ان جائکم فاسق بنبأ فتبینوا: اگر فاسق خبری برای شما آورد، تبیٍّن کنید. اخیراً برخی سایت های ضد انقلاب با تیتر ها و عناوین کذب و جعلی، از مصاحبه اینجانب سوء استفاده کرده و کلمات و نسبت های  دروغی را مطرح کرده اند که این جانب بشدّت آن ها را تکذیب می کنم و مسئولین همه رسانه ها را به رعایت اخلاق و انصاف توصیه می نمایم.

این استاد حوزه علمیه پیرامون منظور خود در آن مصاحبه این گونه توضیح داد: مقصود اصلی این جانب در آن مصاحبه از رفتار های غیر اخلاقی، بیان برخی تندروی های سیاسی بوده و هیچ منظور دیگری نداشته ام.

وی در مورد احترام به علامه مصباح گفت: اینجانب همواره احترام استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی (حفظه الله) را نگه داشته و خواهم داشت و در مسائل علمی برای ایشان حق استادی قائلم و کسانی را که می خواهند اختلاف سلیقه ها را که امری طبیعی است ، بسیار عمیق جلوه دهند، در برابر خداوند مسئول می دانم.

حجت الاسلام غرویان در پایان گفتگوی خود با صابرنیوز اظهار داشت: خداوند سایه مراجع معظم تقلید و مقام معظم رهبری (دام عزهم) را بر سر همه ما مستدام بدارد و وحدت و همدلی را بین همه علمای اسلام و امت اسلامی حاکم گرداند. والعاقبة للمتقین.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها