يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۶۸۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۷ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز با حضور در اداره مالیات تسویه حساب مالیاتی کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تمرین امروز به اداره مالیات رفت و برگه تسویه حساب مالیاتی خود را دریافت کرد.

دایی به دلیل اینکه در چند سال اخیر همواره سر موقع در اداره مالیات حضور پیدا کرده این بار هم این کار را انجام داد و مورد تقدیر مسئولان اداره مالیات به عنوان مربی که سر وقت مالیات‌ خود را پرداخت می‌کند، قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها